|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:40
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
de munte
|
 romeins dobbelsteentje
Materiaal: lood Afmeting:0.7 x 0.7 Gewicht: Beschrijving van het voorwerp: zitten geen cijfertjes meer op toch leuk zoiets pendantje en beslag komen van zelfde akker mocht ik er naast zitten dan hoor ik het wel  ben blij het niet in de loodbak gegooid te hebbe 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 04 dec 2024, 22:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: romeins dobbelsteentje
mooie vondst Peter, zie hier vb.  je moet geluk hebben dat er nog iets opstaat, maar mogelijk eens goed afborstelen hier die deze vond ik vorig jaar  gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 dec 2024, 23:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
je moet we 6 gooien anders ben je geen echte Romein 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 dec 2024, 23:13 |
|
 |
|
de munte
|
Coinhunter Chris schreef: mooie vondst Peter, zie hier vb.  je moet geluk hebben dat er nog iets opstaat, maar mogelijk eens goed afborstelen hier die deze vond ik vorig jaar :link:gr Chris  supermooie had je daar Chris, die van been zijn nog mooi vind ik Bij jouw vondst kwam ik dit stukje tekst nog tegen: Putterke schreef: Mooie aparte vondst Benny7 heeft een aantal jaren geleden eens iets daarover geschreven dat soldaten er in latere tijd ook maakte van pistolet/ musket kogels( vind het helaas nergens meer terug) aangezien er bij mij geen puntjes (meer) opstaan, zou het dan ook nog om zoiets kunnen gaan wel benieuwd naar hoe dinge beschreven dingen van Benny er uit zien
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 04 dec 2024, 23:18 |
|
 |
|
de munte
|
zou wel klein musket kogeltje zijn, maar die zijn er ook wel dacht ik maar denk eigenlijk dat het gewoon een romeins dobbelsteentje is 
|
| 04 dec 2024, 23:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|