|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:39
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Timbee
|
 Embleem?
Koperlegering diameter 46 mm
Ik denk dat het een soort (baret)embleem of iets dergelijks geweest is, maar het embleem zelf, als het dat al is natuurlijk, ontbreekt. Iemand heeft besloten het op te rollen, dus ik heb ook een schetsje gemaakt van hoe het eruit zou zien als het uitgerold was. De kronkelige lijn aan de voorkant zal, vermoed ik, rond geweest zijn. Verder heeft het een typische arcering van 4mm afgewisseld met 2mm stroken die niet gearceerd zijn. Ik ben heel benieuwd of iemand herkent waar dit van geweest kan zijn! Alvast mijn dank voor het meedenken :)
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 31 maart 2025, 18:01 |
|
 |
|
(s/k) vondsten
|
 Re: Embleem?
Ik denk een broche mogelijk art Deco periode. vroeg 20e eeuw dus.
|
| 31 maart 2025, 18:57 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
Geen gek idee. Zou een koperen variant van zoiets kunnen zijn.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 apr 2025, 19:21 |
|
 |
|
Timbee
|
Dank voor jullie reacties! Zou best die kant op kunnen gaan ja, interessant voorbeeld ook met dat steentje!
|
| 01 apr 2025, 21:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|