|
|
|
|
|
|
Het is nu 29 mei 2026, 21:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
 Klein tuinschepje
Materiaal: koperlegering Afmeting: (indien rechtgebogen): bijna 20 cm. De breedte van het schepje is bovenaan 2 cm. De lengte is bijna 5 cm. Het steeltje zelf is ca. 14 cm. lang. Beschrijving van het voorwerp: een geinig schepje dat me eerst vrij oud aandeed, maar dat bleek niet zo te zijn.... Vrij klein, zie hem samen met een theelepel. Ik vond hem door een elektrische lampfitting heen gestoken. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
Laatst bijgewerkt door Detecto-searcher op 29 mei 2026, 20:08, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 29 mei 2026, 20:03 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
 Re: Klein tuinschepje
Na veel gezoek en gevraag, kwam mijn zoekmaat met de oplossing: Het is een deel van een soort siersetje uit de vorige eeuw, zie plaatje. Zwaar en deugdelijk uitgevoerd. Mogelijk voor op je bureau? De uitkomst was niet zo enerverend als gehoopt, maar evengoed een geinige vondst die weer mooi is gedetermineerd. 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 mei 2026, 20:07 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
leuk, soms is de oplossing dichtbij 
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 29 mei 2026, 20:21 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
|
| 29 mei 2026, 20:24 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|