|
|
|
|
|
|
Het is nu 27 jun 2026, 22:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
kokroel
Moderator
Geregistreerd: 11 nov 2011, 20:41 Berichten: 4601
|
 Hangertje of haakje??
Materiaal: gegoten koperlegering (brons).
Afmeting: 21 X 18 mm.
Gewicht: 4,47 gr.
Beschrijving van het voorwerp: Nog een vondstje van jaren geleden. Haakje/hangertje? Ik zie geen breukvlakjes. Mooie patina. Zou dit ook Romeins kunnen zijn? Heeft iemand een gelijkaardig voorbeeld voor handen? Functie? Datering? gr, Roel.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 jun 2026, 16:09 |
|
 |
|
de munte
Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28 Berichten: 5675
|
 Re: Hangertje of haakje??
Is romeins
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 27 jun 2026, 17:21 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
Geregistreerd: 12 nov 2012, 12:30 Berichten: 1558
|
 Re: Hangertje of haakje??
Denk het ook. Hier iets in die sfeer, stijl, geen match. Bron: Armed Batavians, J. Nicolay
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
|
| 27 jun 2026, 17:36 |
|
 |
|
kokroel
Moderator
Geregistreerd: 11 nov 2011, 20:41 Berichten: 4601
|
 Re: Hangertje of haakje??
Hartelijk dank gr, Roel.
|
| 27 jun 2026, 18:04 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31 Berichten: 7119
|
 Re: Hangertje of haakje??
Denk ook wel dat dit romeins is Is een riemhanger zo wat ik zie Zal later even kijken of ik een match kan vinden Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 27 jun 2026, 19:46 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|