|
|
|
|
|
|
Het is nu 27 jun 2026, 23:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Jormungard
Geregistreerd: 30 aug 2014, 23:30 Berichten: 2400
|
 mooie gesp
Materiaal:messing/brons
Afmeting:40/20mm
Gewicht:
Beschrijving van het voorwerp:Mooie gesp met patina.Angel zit er nog aan + nog wat? Kan zo geen vergelijkingsexemplaar vinden. In welke tijd kan deze geplaatst worden?
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 jun 2026, 23:13 |
|
 |
|
lieropp
Moderator
Geregistreerd: 01 nov 2016, 18:15 Berichten: 1988
|
 Re: mooie gesp
Ha Aggy,
het andere deel dat aan de tussenstijl zit, is een haakbeugel. Gedeeltelijk afgebroken. Die haak kon in een gaatje aan het uiteinde van een riempje gestoken worden en op deze manier kon je je gesp verwisselen van je riempje naar je schoen of ander deel. Heel practisch, zie bijgaande foto.
Gr Peter
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 27 jun 2026, 13:07 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
Geregistreerd: 12 nov 2012, 12:30 Berichten: 1558
|
 Re: mooie gesp
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
|
| 27 jun 2026, 17:37 |
|
 |
|
kokroel
Moderator
Geregistreerd: 11 nov 2011, 20:41 Berichten: 4601
|
 Re: mooie gesp
Inderdaad klopt 100%. gr, Roel.
|
| 27 jun 2026, 18:03 |
|
 |
|
Jormungard
Geregistreerd: 30 aug 2014, 23:30 Berichten: 2400
|
 Re: mooie gesp
Heel veel dank voor de DTM / uitleg Lieropp + reacties!
grt Aggy
|
| 27 jun 2026, 23:28 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|