|
|
|
|
|
|
Het is nu 27 jun 2026, 23:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Zilveren gesp? Wel een oudje
| Auteur |
Bericht |
|
krulstaart
Moderator
Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31 Berichten: 7120
|
 Zilveren gesp? Wel een oudje
Materiaal:zilver
Afmeting: 4.3 Gewicht: 5,7 Beschrijving van het voorwerp: Beslag of gespje van zilver heeft nooit een angel aan gezeten Lijkt me wel een oudje Gr marin
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 26 jun 2026, 15:33 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
Geregistreerd: 12 nov 2012, 12:30 Berichten: 1558
|
 Re: Zilveren gesp? Wel een oudje
Denk het ook. Geen voorbeeld nog. Mooie vondst!
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
|
| 26 jun 2026, 18:14 |
|
 |
|
Jormungard
Geregistreerd: 30 aug 2014, 23:30 Berichten: 2400
|
 Re: Zilveren gesp? Wel een oudje
mooi stukje zilver!
|
| 26 jun 2026, 22:21 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31 Berichten: 7120
|
 Re: Zilveren gesp? Wel een oudje
Had deze vondst een tijdje in de vitrine liggen Maar wist nog niet dat deze van zilver was Heb hem even verder schoongemaakt en dit is het resultaat Heb nog 2 van die toppers liggen die zijn denk ik verguld Maar moet ze even verder reinigen Zal ze later posten als ze schoon zijn Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 27 jun 2026, 19:54 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|