|
|
|
|
|
|
Het is nu 13 jul 2026, 01:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
Brandstoftank / watertank (WW2)
| Auteur |
Bericht |
|
Gierigegoudzoeker
|
 Brandstoftank / watertank (WW2)
Materiaal: Ijzer
Afmeting: 33x26x13 cm
Gewicht: N.v.t
Beschrijving van het voorwerp: Deze tank met de metaaldetector gevonden in het water. Herkent iemand dit als WW2? Brits? Duits? Van welk voertuig? Ik zou het zeer fijn vinden als iemand dit weet. Ik zit zelf ook nog te zoeken.
EDIT: Rechtsonder op het het etiket is het enige wat ik kan lezen Deterioration.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
Laatst bijgewerkt door Gierigegoudzoeker op 12 jul 2026, 15:53, in totaal 2 keer bewerkt
|
| 12 jul 2026, 13:39 |
|
 |
|
Gierigegoudzoeker
|
 Re: Brandstoftank / watertank (WW2)
De kleur is Sws een legerkleur.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 12 jul 2026, 13:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|