|
|
|
|
|
|
Het is nu 25 jul 2026, 09:40
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Bodemvondstenwereld
|
 Zilveren muntje
De uiteindelijke determinatie zal op deze plek komen te staan.
(Dit bericht is automatisch door Bodemvondstenwereld gegenereerd).
|
| 24 jul 2026, 21:53 |
|
 |
|
Ik loop
Geregistreerd: 10 sep 2013, 20:32 Berichten: 181 Woonplaats: Provincie Utrecht
|
 Zilveren muntje
Diameter: 18 mm Gewicht (massa): Onbekend, ik heb geen weegschaal Metaal: Zilver
Dit zilveren muntje heb ik onlangs gevonden op dezelfde plek als de zilveren denier en andere zilveren Middeleeuwse muntjes. Ik zie een leeuw op een schild op de ene zijde met letters aan de zijkant. Op de andere zijde zie ik een kruis met 3 bolletjes en letters aan de zijkant. Zou dit misschien een muntje van Brabant of Vlaanderen kunnen zijn of moet ik het in een hele andere richting zoeken? Zo nee heeft iemand een idee welke dit is?
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 24 jul 2026, 21:53 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4033 Woonplaats: Liemers
|
 Re: Zilveren muntje
M i ,
Sterling/ Esterlin , Guy de Dampierre ( 1263-1297 ) , Namur / Namen ref.nr: Vanhoudt G 2157
Grt , Pinpoint
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 25 jul 2026, 00:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|