|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 08:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
_BAS_
Geregistreerd: 09 nov 2020, 20:39 Berichten: 536 Woonplaats: America
|
 hanger
Deze hanger heb ik al een tijdje maar ik weet niet wat het is. Hij is van brons en is vrij zwaar uitgevoerd. Aan de zijkanten zitten 2 kerven ingemaakt. In het gat heeft iets van ijzer doorheen gezeten vanwege de roest resten. Iemand een idee?
Vindplaats: midden Limburg afmetingen: 39 x 18 mm
Bas
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 dec 2020, 11:11 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: hanger
hallo dit is een raar stukje, een ding weet ik zeker, een hanger is het niet, zou misschien een onderdeel van een slot kunnen zijn...is maar een idee hoop dat iemand je verder kan helpen met dit stukje mvg leon 
|
| 21 dec 2020, 19:11 |
|
 |
|
_BAS_
Geregistreerd: 09 nov 2020, 20:39 Berichten: 536 Woonplaats: America
|
aureum schreef: hallo dit is een raar stukje, een ding weet ik zeker, een hanger is het niet, zou misschien een onderdeel van een slot kunnen zijn...is maar een idee hoop dat iemand je verder kan helpen met dit stukje mvg leon  Dag Leon, Het is zeker een raar stukje. Een henger is het inderdaad niet, maar ik had geen idee hoe ik het voorwerp anders zou moeten omschrijven. Een onderdeel van een slot zou wel eens kunnen! Het is best zwaar uitgevoerd. Dan komt nog de vraag hoe oud het voorwerp is. In ieder geval bedankt voor het meedenken! Groet Bas
|
| 22 dec 2020, 19:56 |
|
 |
|
sudwester
|
Scharnier van een klep van een kan oid, misschien?
|
| 24 dec 2020, 23:31 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|