|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
archeologie: Filmpje over de Neanderthaler(speciaal voor Bert)
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 archeologie: Filmpje over de Neanderthaler(speciaal voor Bert)
|
| 02 jul 2008, 16:48 |
|
 |
|
Michel
|
 Re: Filmpje over de Neanderthaler(speciaal voor Bert)
Ik ben al 45 jaar geboeid ben door de menselijke evolutie. Ik heb altijd de laatste nieuwe boeken gekocht en gelezen berteffende paléo-anthropologie en ik heb thuis een mooie verzameling afgietsels van fossiele mensen. http://www.genebase.com/node/Anthropos/photoMain.phpDe laatste tijd is die nieuwe strekking die ze "creationisme " noemen een werkelijke plaag voor de wetenschap. Men kan geen wetenschap uitleggen met religieuze boeken !!! Die waanzinnige ideeën komen uiteraard weer uit de V.S., waar fanatieke religieuze verenigingen en "kerken" deze onzin predikken. Michel 
|
| 02 jul 2008, 17:17 |
|
 |
|
dagobert
|
Michel schreef: Ik ben al 45 jaar geboeid ben door de menselijke evolutie. Ik heb altijd de laatste nieuwe boeken gekocht en gelezen berteffende paléo-anthropologie en ik heb thuis een mooie verzameling afgietsels van fossiele mensen. http://www.genebase.com/node/Anthropos/photoMain.phpDe laatste tijd is die nieuwe strekking die ze "creationisme " noemen een werkelijke plaag voor de wetenschap. Men kan geen wetenschap uitleggen met religieuze boeken !!! Die waanzinnige ideeën komen uiteraard weer uit de V.S., waar fanatieke religieuze verenigingen en "kerken" deze onzin predikken. Michel  Ach Michel,we blijven mensen,toch? En als je nog meer filmpjes wil zien? Moet je maar is bij www.youtube.com kijken. Trefwoorden:Neanderthaler,steentijd,aapmens,enz......jij weet ze zelf ook wel. Succes dagobert
|
| 02 jul 2008, 17:21 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Mooie filmpjes Gerard,..
bedankt
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 02 jul 2008, 19:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |