binnenkort overstappen naar vernieuwd forum.
Beste leden
We gaan binnenkort overstappen naar een vernieuwde versie van phpBB omdat het huidige forum niet voldoet, conform de eisen doordat het verouderd is en er geen update overheen gegooid kan worden!!!
Jullie heben zeer waarschijnlijk de problemen ondervonden van uitval en traagheid!!!
Ik zal een seintje geven als het forum uit de lucht gaat, vondsten
die geplaats zullen worden van de afgelopen twee dagen zullen niet mee overgenomen worden naar het nieuwe forum!!!
Dus op het moment is dat n.v.t. hieronder staat de correspondentie hoe deze verloop, althans het laatste bericht , ben er maanden mee bezig!!!
Hi Chris
We willen binnenkort starten met de upgrade van de website. Zoals Maarten al heeft aangegeven, kan de site gewoon blijven draaien.
Op het moment dat ik de daadwerkelijke upgrade uitvoer, maak ik een kopie van de huidige site en werk ik verder op een aparte omgeving. Nieuwe berichten die op dat moment worden geplaatst, worden niet meegenomen in de upgrade. Dit doen we bewust om te voorkomen dat er data verloren gaat tijdens het proces.
Ik laat je vooraf weten wanneer ik ga starten met de upgrade. Houd er rekening mee dat het proces enkele dagen kan duren. Berichten die in die periode worden geplaatst, zullen dus niet zichtbaar zijn in de vernieuwde omgeving.
We verwachten vooraf ongeveer 20 uur nodig te hebben. Mocht dit minder of meer worden, dan geef ik dit uiteraard tijdig aan.
--
Met vriendelijke groet
Jordy/Maarten
P.S. een vraagje!!!

Wat doen we met de site van Jojn Kuipers???
bodemvondstenwerld betaald per jaar bijna €70 euro om deze in lucht te houden, ik vond toendertijd dat jammer was om de site op te op te heffen, omdat John Kuipers het voor gezien vond!!!
Nu 2026 zie ik ook al bijna een jaar geen activiteit van John kuipers voor hoever die er al was!!!
WAT VINDEN JULLIE???Gr Chris/Vincent namens beheer en 't team van BVW.