|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 12:43
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinmaster01
Geregistreerd: 08 jan 2012, 20:54 Berichten: 14 Woonplaats: Hardinxveld
|
 magneet sterkte
Heb alvast een magneet gemaakt van een potmagneet (trekkracht+/- 110kg).
Wat is jullie ervaring, halen de magneten de aangegeventrekkracht vaak? Zit nog te twijfellen of ik er een lichtere bij te maken. Heb geen zin om altijd (alles wat er ligt) omhoog te halen. Beetje zwaar en plus moet het ook weer opruimen.
Maar goed eerst ook maar eens proberen mischien.
_________________ Muntje gevonden kuiltje dicht......
|
| 17 jan 2012, 23:32 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Re: magneet sterkte
Coinmaster01 schreef: Heb alvast een magneet gemaakt van een potmagneet (trekkracht+/- 110kg).
Wat is jullie ervaring, halen de magneten de aangegeventrekkracht vaak? Zit nog te twijfellen of ik er een lichtere bij te maken. Heb geen zin om altijd (alles wat er ligt) omhoog te halen. Beetje zwaar en plus moet het ook weer opruimen.
Maar goed eerst ook maar eens proberen mischien. 110kg is in de meeste gevallen te weinig hoor,dr zal niet veel aan blijven zitten ben ik bang Je moet denken aan tussen 200/300kg,voorwerpen zitten ook in de modder of slip en dan trek je met 110 kilo er niet uit. 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 17 jan 2012, 23:40 |
|
 |
|
Coinmaster01
Geregistreerd: 08 jan 2012, 20:54 Berichten: 14 Woonplaats: Hardinxveld
|
Oh dan zit ik voorlopig wel goed 
_________________ Muntje gevonden kuiltje dicht......
|
| 18 jan 2012, 00:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
peter schreef: Coinmaster01 schreef: Heb alvast een magneet gemaakt van een potmagneet (trekkracht+/- 110kg).
Maar goed eerst ook maar eens proberen mischien. 110kg is in de meeste gevallen te weinig hoor,dr zal niet veel aan blijven zitten ben ik bang Je moet denken aan tussen 200/300kg,voorwerpen zitten ook in de modder of slip en dan trek je met 110 kilo er niet uit.  o een vis uit d ijzertijd kan nog net
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 jan 2012, 01:20 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|