|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:47
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 III Pfennig Soest 1739
goede avond allen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vond ook vandaag deze III Pfennig uit 1739  ben ik zeer blij mee ,maar dat ben ik met iedere muntje uit welke tijd dan ook weet iemand uit welke Duitse stad deze komt  alvast bij voorbaat bedankt voor tijd en moeite bijzonderheden:heb helaas nog niet de tijd gevonden om het goed te reiningen,sorry hier voor grt coinhunter chris-kerkrade 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 nov 2012, 23:44 |
|
 |
|
Octavianvs
|
 Re: III Pfennig 1739
chris: "Soest-Stadt" http://www.ma-shops.com/pater/item.php5 ... 26&lang=enmooi muntje hoor! veel mooier dan een follis mvg
|
| 15 nov 2012, 00:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: III Pfennig Soest 1739
hoi @ Kris,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zo dat is snel,bedankt hoor op jou voorbeeld is het mooii te zien,ook de naam Soest ik denk dat de mijn ook zo mooi is als deze proper is grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 16 nov 2012, 01:52 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|