Logo
Het is nu 24 apr 2024, 00:57



Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 foruminterview met Hannibal 
Auteur Bericht
Online
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30
Berichten: 26989
Woonplaats: Kerkrade
Antwoord met een citaat
Bericht foruminterview met Hannibal
Besten leden

vanuit Oss is het een ritje van 130 km., zeg maar een klein anderhalf uur rijden tot het dorpje Warmond dat gelegen is op zes km. van Katwijk waar ik een paar maanden eerder een bezoekje aan Rob alias speerpunt bracht.
Vanuit Oss rij ik de A2 omhoog en verlaat deze op de hoogte van Utrecht om dan richting Woerden naar Alphen a/d Rijn waar ik jaren geleden voor het eerst op een stort stond te graven, ja voor vele bekent "als romeins stort " de plaatst waar van jongens "mannen werden gemaakt" het was ploeteren en hard werken daar, de mensen die er delfde leken meer op "aardwormen dan mensen"
Dan rij ik langs de prachtige historische stad Leiden, ik zie de vele torentjes afsteken in de skyline.

Ben bijna in Warmond, Afbeeldingop de weg erheen zie ik ontelbaar veel bloemenvelden die geuren en fleuren in allen kleuren die je je maar kunt voorstellen en de grote hoeveelheid boerderijen valt op die ik tegen kom.
ondanks dat Warmond zo nietig is heeft het uit alle tijdsperiode wel iets meegemaakt en heeft prachtige gebouwen, zelf Jan Steen die hier enkele jaren woonde liet met zijn penseel op het doek de olieverf zijn prachtige Warmonds stillevens "weer tot leven komen"

Als je van water houdt, kom je hier zeker aan je trekken.Afbeelding

AfbeeldingOok de vele oude gebouwen die zijn behouden maken dit landelijk dorp tot iets unieks.

Kan niet meer wachten om Han te interviewen, hij is zeker geen vreemde voor mij, hij is een vaste bezoeker van 'onze forumfeesten' die we organiseren.
Eindelijk kan het foruminterview beginnen, we nestelen ons in de woonkamer waar Han speciaal voor mij zijn toppertjes op de salontafel tentoon heeft gesteld en mijn ogen weten de weg te volgen van de ene vondst naar de andere, tjonge wat heeft deze man veel moois gevonden.
Dan word ik afgeleid door de reuk van koffie en Warmonds Schipperskoek waarmee Ineke de vrouw van Han mee komt aangelopen op een dienblad en zegt "dan laten ik de heren maar alleen met 'jullie' speelgoed".
De uren vliegen weer voorbij, net zoals de vondsten en zoekavonturen die besproken worden en dan komt Ineke effen inbreken met een Afbeelding kruik Kruidenbitter en die smaakt wel.
Han is niet meer te stoppen en ik maak de grap "als ik dat geweten had dat het zo gezellig zou worden had ik mijn pyjama meegenomen" we kijken mekaar aan en liggen in een deuk van het lachen.

Als ex bouwvakker weet hij wel dat je het niet cadeau krijgt en als ex sluiswachter weet hij sluizen des levens te openen na zijn vrienden toe, maar ook zijn sluizen van zijn hart ging open voor zijn grote liefde van zijn leven Ineke en het grootste goed hun dochter die het huwelijk bekroonde en daar kan geen enkele vondst ook maar in de buurt van komen.

Dan is het toch echt tijd om dit interview te beëindigen en gedwongen neem ik afscheid van Han en Ineke om naar de volgende te rijden en wie dat is lees je weer in Juni.









1: Wat is jou naam en leeftijd.
Mijn naam is Han Maksymiak. Mijn achternaam doet buitenlands aan en dat klopt, mijn vader was van Poolse komaf. Ik ben geboren op 17 november 1954 en ben dus nu 66 en een half jaar jong
1a: Met wie deel je je leven en wat is je gezinssamenstelling.
Ik ben al 29 jaar getrouwd met Ineke en we hebben een zoon en een dochter, die allebei op zichzelf wonen.
1b:waar woon je stad/dorp en welke provincie(land)
Ik woon in de parel van de Randstad, het lommerrijke Warmond, gelegen aan de Kagerplassen in de provincie Zuid-Holland.
1c: wat doe je voor de kost of studeer je nog.
Per 17 maart dit jaar, ben ik met pensioen, alhoewel ik nog twee dagen in de week blijf werken. Na een jaartje wil ik kijken of het mij bevalt. Ik heb 21 jaar in de bouw gewerkt (openhaarden) en na de crisis in 2012 omgeschoold tot brug-/sluiswachter, wat ik nu 7 jaar gedaan heb.


2: hoe kom je aan je nick name

Ik heb mijn eigen naam genomen en daar een avontuurlijk personage aan gekoppeld en kwam toen uit op Hannibal, Afbeeldingvan die olifanten, niet van dat prikkeldraad

3: Hoe ben jij op "ons forum" terecht gekomen en wat vind je van "ons forum"

Al vrij snel na de oprichting, 19 april 2008, om 16.47 uur om precies te zijn. We waren toen al 5 jaar aan het graven op de stort van Alphen Afbeelding en zijn toen met de hele ploeg lid geworden. Met onze schat aan vondsten daar, waren er op het forum toen al geweldige kenners om te determineren.Afbeelding

4: Hoe ben je in aanraking gekomen met deze hobby en is dat de reden dat je deze hobby bent gaan uitoefenen.

Ik heb vroeger aan duiksport gedaan en had daar een maatje, die een onderwaterdetector had gekocht. Of ik nog een stekkie wist, natuurlijk, met onze rijke historie. Om de beurt de detector hanteren, ja toen was ik meteen verkocht. Ik had altijd al een hang naar het verleden en de drang om alles te onderzoeken.

5: Hoelang zoek jij al met een metaaldetector en met welk merk(en) detector zoek jij. En waarom heb je voor deze detector gekozen.

Ik ben begonnen in 1992 met de Eagle Spectrum van White, een heel te zware detector, waar ik toch wel mooie vondsten mee heb gevonden. Op de stort van Alphen kwam daar snel de Tesoro Cutlass 2 bij, die veel hanteerbaarder was in de kuilen, die we op Alphen groeven en ook mooi de kleine ijzeren voorwerpen aangaf. Sinds we in Hongarije gingen zoeken ging de Ed over op de Goldmaxx Power van XP. Perfect voor de kleinste zilveren muntjes daar, de parvussen. Ze vlogen de grond uit. Ik volgde ook met de Gold Maxx Power. Daar zoek ik nog steeds mee. Zit nog wel te twijfelen voor een opvolger. Je kan dan wel een super detector in je handen hebben, maar nog belangrijker is de persoon die hem hanteert. De combinatie van een goede mind en machine kan je tot vondsten brengen. Moeten ze er uiteraard ook nog liggen.

6: Wat vind jij zo leuk aan deze hobby en wat vindt je omgeving van je hobby.

Het buiten zijn, het struinen, het ontdekken van nieuwe plekken, elke keer weer spannend, adembenemende vondsten vinden of niets bijzonders. Het verbreden van je kennis, zodat je het ook kan uitdragen. Door het hele land gelijkgestemde broeders en zusters leren kennen. Momenteel wordt onze doorgaande weg door het dorp op de schop genomen. Elke avond toch even zoeken, omdat er een halve meter grond af gaat. In samenwerking met onze Historische vereniging. Om de 5 minuten komt er een bekende langs, die van alles wil weten dan. Ik mazzel enorm met mijn vrouw, die het meestal prima vindt en mij de ruimte geeft om deze hobby uit te oefenen.

7: Heb je nog andere hobby's/bezigheden buiten het zoeken.

Andere hobby’s zijn, mijn moestuin, snoekbaars vissen en uit eten met vrienden. Tevens ben ik AWN-correspondent voor mijn woonplaats. De oren en de ogen van de plaatselijke archeologie.

8: Hoe kom je aan je zoekstekken.

Ik heb éénmaal aan een Engelse Rally deelgenomen, klasse qua sfeer, bagger tot je enkels en helaas weinig echte vondsten. In België, net over de grens, Membrugge. Er lag daar toen een stort van Tongeren. Op vakantie naar Frankrijk neem ik de detector altijd mee, meer voor de strandjes dan de velden. Ook 12 jaar naar Hongarije geweest, lees onze avonturen op het forumoverzicht, zoekverhalen. Nu is het zoeken daar streng verboden met hoge boetes enzovoort. Einde Hongaarse zoekverhalen.

9: Heb jij wel eens in het buitenland gezocht. Zo ja, welk(e) land(en).

Egypte, Australië, Hongarije,

[b]10: In welk land zou jij eens graag willen zoeken indien dit mogelijk zou zijn.



11: Wat vind jij van de zoek verboden in Nederland?België en de nieuw wetten erfgoed. ,(of in je eigen land waar je woont.)

Met het vooruitzicht van een totaal verbod in Nederland hebben verschillende partijen o.a. de DDA en de AWN de koppen bij elkaar gestoken. Dit resulteerde in verschillende afspraken. PAN is in het leven geroepen als onderdeel van het nieuwe bestel. Ik denk dat we de richting van België opgaan, met de verstrekking van een zoekpaspoort. Als alternatief voor een totaal zoekverbod vind ik het niet erg.

12: Het is belangrijk dat je je vondsten aanmelden doet, met PAN kun je altijd contact opnemen, heb jezelf al eens een vondst aangemeld en bij wie.

Ik heb al mijn oudere vondsten al aangemeld bij PAN, vier lange bezoeken van Julius van Roemburg en nog niet alles genoteerd, want het zoeken gaat ook gewoon door.

13: Heb jij wel eens geholpen bij een opgraving en wat was jou ervaring daarmee.

Vanaf 2001 help ik al bij opgravingen, meestal hier redelijk in de buurt. Ik heb goede contacten met verschillende opgravingsbedrijven en met de AWN, waar ik ook lid van ben. Het is een kwestie van de stoute schoenen aantrekken, je aanmelden en wat lang kan duren, het vertrouwen opbouwen. Mijn mooiste opgravingen zijn Nieuw-Rijngeest, 6 jaar lang een Merovingische nederzetting met Leiden universiteit,Afbeelding Archol en het Samsonveld in Leiderdorp, een Karolingische nederzetting met de Amsterdamse universiteit, Diachron. Helaas door corona heb ik maar een paar keer op het vliegveld Valkenburg, Zuid-Holland kunnen helpen, bij de opgraving van een groot Romeins legioenskamp. Alle vrijwilligers moesten vanwege de corona regels naar huis.

14: Wat is jou ervaring met boeren en landeigenaars.

Het is altijd lastig om de eigenaar van een perceel te vinden, meestal woont hij ergens anders. Hier gaat altijd een hoop tijd in zitten. Nee heb je en ja kan je krijgen. Als je het eerlijk vraagt, loop je wel 100 x meer ontspannen, dan dat je het risico loopt een woeste boer op je nek te krijgen.

15: Waar ligt je bij voorkeur , akkers-weiland-water-stort-magennetvissen of goudpannen.

Mijn voorkeur ligt bij storten, akkers en nazoeken als er ergens een opgraving geweest is. Bij de laatste worden vondsten dan alsnog doorgegeven aan de betreffende archeoloog, niet afgegeven. Ook interessante zoekplekken zijn geplande nieuwbouw projecten. Magneetvissen vond ik subliem, gezellig en spannend, zeker de periode in Haarlem.

16: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent.

Je bent een goede zoeker, als je onder moeilijke omstandigheden (veel ijzer in de grond) toch nog de vondsten er tussenuit kan pakken. Als je als eerste op een zoekplek bent, heb je een voorsprong op anderen. Ik denk dat mijn sterke kant volharding is, meer tijd erin te steken en doorgaan waar de één stopt. Als niemand meer op een plek wil zoeken, ga ik er juist heen, in alle rust stofzuigen. Zo kom ik ook aan mijn vondsten pakket. Als je schijf precies over die topper komt op die grote akker, ben je niet speciaal een goede zoeker, maar heb je meer geluk. En voor de topzoekers onder ons, iedereen laat wel eens wat liggen.

17: Ben je een einzelgänger of heb je zoek maten.

De eerste zoekjaren zocht ik in mijn eentje of met de maat van de duikclub. Toen kwam ik een keer de Ed tegen. Zullen we een keertje samen zoeken? Sindsdien onafscheidelijk. Tijdens de stort van Alphen ontstond er best een hechte ploeg,Afbeelding eigenlijk de hele wereld wel. de meeste ook behorende bij de Hongarije groep. Allemaal verschillend, maar toch een echte vriendenclub geworden, en nog steeds. Ook bestaan er warme contacten met andere forum leden door het hele land.[/b]

18: Waar erger je kapot aan omtrent het zoeken.

De kuilen en het betreden van archeologische opgravingsvlakken, vooral in de nacht.

19: Wat is jou mooiste vondst tot nu toe., mogelijk kun je niet kiezen, plaats de vijf mooiste vondsten (voeg foto s.v.p.)

1,Afbeelding Verzameling Romeins van de stort van Alphen, oa Romeins officiersmesje
2, Landsknechtdolk Afbeelding
3, Muntschat rijder schellingenAfbeelding
4,Afbeelding Roman Linch-pin
5, Slibaardewerkboord
Afbeelding

20: Welke vondsten zou jij op je bucketlist willen plaatsen, schrijf er minimaal vijf op dat lijstje.


1, Gouden Kelt. 2, Merovingisch sieraad van goud en almandien. 3, Baardmankruik.
4, Klotendolk. 5, Madelinus (heel)


21: Wat doe jij met je vondsten.


Ik heb een kast vol met ijsdozen en nassiebakjes. Alles gerubriceerd, per item of project. Bijzondere vondsten gaan in mijn vitrine. Heel af en toe heb ik een tentoonstelling in bijvoorbeeld de plaatselijke bibliotheek.

22: Ooit iets speciaals meegemaakt in jouw zoekavonturen. (b.v. iets bizars - iets leuks of bijzonders.)

Alleen maar bijzondere dingen en avonturen meegemaakt, heb je een paar uur. Op een dag in Hongarije waar we op een Romeinse hot spot op een akker langs de bosrand lopen, horen we ver hondengeblaf, een hoop gekraak uit de bosrand, zien we edelherten met daarachter een kudde wilde zwijnen met jongen, komt er ineens een groot zwart zwijn uit het bos rennen, richting René, die al klaar stond om met zijn schep zich te verdedigen, buigt het zwijn met een grote ronde af weer richting bos, achter de kudde aan en dat alles binnen een minuut. Wij stonden aan de grond genageld.


23: Kom jij weleens op georganiseerde zoekdagen of zou je wel eens forumfeest willen bijwonen van bodemvondstenwereld.

Ik heb vaak de DDA zoekdagen bezocht door het hele land en ik ben ook op het forumfeest in Hilversum geweest.Afbeelding

24: Mis jij eigenlijk nog iets op het forum.

Mis een beetje de zoekers van het eerste uur. Aan de andere kant snap ik ook, dat er andere dingen op de wereld zijn en spelen. Ook blijven wij allemaal kwetsbare mensen qua gezondheid.

25: Tenslotte, wat wil jij nog kwijt over de vrijwilligers die zich al jaren belangeloos inzetten om bodemvondstenwereld in de lucht te houden.

Deze vrijwilligers zijn natuurlijk onontbeerlijk voor het voortbestaan voor het forum. Deze mensen steken zeeën van tijd om alles op rolletjes te laten draaien. Dus af en toe een bedankje uitdelen, zal heel erg gewaardeerd worden. Het is goed dat er toch weer iedere keer mensen zijn die een taak op zich willen nemen. Het feit, dat Bodemvondstenwereld nu zijn 13-jarig jubileum viert, zegt genoeg over de sfeer en inhoud. Ga zo verder.

Han via deze weg wil ik je hartelijk bedanken voor dit vrijblijvend foruminterview, ik vond het geweldig om je te interviewen, gewoon rechtuit hoe je bent als persoon :05

Het kan zomaar zijn dat ik je jouw de volgen keer in de kijker heb, dus houdt "onze forumpost"( :pm: ) in de gaten!!!

Groetjes Chris en succes met zoeken, blijf lekker gezond, ook voor je naasten :03

_________________
"niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!



beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

22 mei 2021, 16:47
Profiel WWW
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28
Berichten: 6564
Woonplaats: Silversun
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Alle antwoorden mooi verwoord Han :10 was weer heerlijk om te lezen !

Chris weer een prachtige introductie geschreven :goezo:

Gr Niels

_________________
toInfinityandBeyond


22 mei 2021, 17:18
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36
Berichten: 2207
Woonplaats: Steenwijkerwold
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Super vet en tof interview!! :sd

_________________
Een gabber is geen hakker, maar je makker!


22 mei 2021, 18:22
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 14 jul 2016, 21:27
Berichten: 1897
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Hartstikke leuk om te lezen Hannibal !

Erg mooie vondsten ook en ook die avonturen in Hongarije klinken erg mooi. Helaas is dat niet meer van deze tijd en zal ik het met de Nederlandse bodem moeten doen..

Mvg
Kevin


22 mei 2021, 19:19
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 27 nov 2017, 21:17
Berichten: 2685
Woonplaats: provincie Zeeland
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Blijven leuk om te lezen.
:10


22 mei 2021, 20:37
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 maart 2016, 19:22
Berichten: 768
Woonplaats: friese wouden
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
prachtig intervieuw, leuk om te lezen weer... :goezo:


22 mei 2021, 22:58
Profiel
Online
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59381
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
16: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent

kan je zeggen ken heel veel top zoekers die zijn top maar zo als Han die steekt er echt boven uit ken geen 1 die zo is als Han :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo

wat hij wel veel heeft pech ik vind het heel hij weer net stuk

super zoek maat :sd

ps een avondje de ed vind hij top

kijk hem hier maar is gaan het beest https://www.youtube.com/watch?v=dA0uoUFw2yE


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


22 mei 2021, 23:58
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 maart 2011, 10:03
Berichten: 4185
Woonplaats: Breukelen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Mooi verhaal Han! :10
En wat was die paling en gans in Hilversum lekker!, van Rob dacht ik.
Groets
Gert

_________________
Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen -chinees gezegde-


23 mei 2021, 00:45
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 okt 2008, 20:37
Berichten: 11213
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Hoi Han

Super leuk om jouw interview te lezen :10

We hebben een gezellig zoekers clubje :sd

Weer leuk gedaan Chris :goezo:


23 mei 2021, 08:41
Profiel
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 21:00
Berichten: 10667
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Heel mooi interview Chris, precies zoals ik Han ken. Een echte topper :10

_________________
Niet uit het veld te slaan.


23 mei 2021, 09:33
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 okt 2012, 17:39
Berichten: 10584
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Echt leuk interview Hannibal en Chris :10 :sd





GroetenMarcel


23 mei 2021, 10:00
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 26 aug 2008, 21:16
Berichten: 3937
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Leuk en goed interview Han :10
Mooie vondsten :03 en fijne zoekmaten :oooo ga zo door man :sd

Gr Jan :sd


23 mei 2021, 10:06
Profiel
Avatar gebruiker
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Was weer leuk om te lezen.
Dank hanibal enb Chris :10


23 mei 2021, 10:07
Online
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59381
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
gertimmerzeel schreef:
Mooi verhaal Han! :10
En wat was die paling en gans in Hilversum lekker!, van Rob dacht ik.
Groets
Gert



ik weet het niet Gert
hij kijkt zo zou hij een graat in de keel hebben AAAAAAAAA

en Hans denk ja lullen en eten dat gaat niet te gelijk :07 :whoea:


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


23 mei 2021, 11:13
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 13 jul 2020, 22:16
Berichten: 128
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Leuke interview :10

_________________
[b]Zoek en gij zult vinden[/b]!


23 mei 2021, 12:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40
Berichten: 7725
Woonplaats: Belgica
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Heel leuk verhaal weer :goezo:

_________________
One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.

Minelab: Manticore
Minelab: Equinox
XP: Deus II


23 mei 2021, 12:56
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24
Berichten: 11690
Woonplaats: Midden Nederland
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Mooi verhaal Han, toch nog wat nieuws over je gelezen! :oooo

En Chris, weer goed gedaan :goezo:

:sd :sd :sd
Jan

_________________
Kennis is macht - Karakter is meer


23 mei 2021, 13:03
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14
Berichten: 10571
Woonplaats: Maastricht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Leuk interview heren, leuk om te lezen... :10 :goezo:

Groeten, Trash :sd


23 mei 2021, 19:42
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 apr 2008, 17:47
Berichten: 4877
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
de ed schreef:
16: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent


kijk hem hier maar is gaan het beest https://www.youtube.com/watch?v=dA0uoUFw2yE



Ik denk dat je het verkeerde filmpje hebt aangeklikt Ed, degene op het filmpje ben ik echt niet..... :lo

_________________
gr Hannibal


24 mei 2021, 11:32
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 01 okt 2012, 18:34
Berichten: 1064
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Mooi interview!
Schitterende vondsten, en iemand die ook weer geniet van deze prachtige hobby.

Mvg €rik

_________________
ik zoek met de xp deus v4 ws5 en pinpointer! En met Bert555!


24 mei 2021, 12:18
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 07 jul 2009, 00:00
Berichten: 814
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Wat een leuk en evenwichtig interview Han en Chris. :goezo:
Leuke foto's :10 en met plezier gelezen.
Mooie herinneringen. De tijd gaat snel.

_________________
MVG,
:bijlenman: Germanicus.


25 mei 2021, 22:51
Profiel
Online
ForumJoker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 18:14
Berichten: 59381
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
hannibal schreef:
de ed schreef:
16: Vind jij van jezelf dat jij een goede zoeker bent


kijk hem hier maar is gaan het beest https://www.youtube.com/watch?v=dA0uoUFw2yE



Ik denk dat je het verkeerde filmpje hebt aangeklikt Ed, degene op het filmpje ben ik echt niet..... :lo



o ja zie het het mu ook :07

_________________
ZO WAT IS HET LEVEN MOOI
als je willem de zwijger heet


26 mei 2021, 00:04
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 jul 2010, 15:32
Berichten: 852
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Prachtig verhaal weer. Leuk om te lezen Han!


26 mei 2021, 09:05
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29 dec 2008, 21:30
Berichten: 14165
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Mooi verhaal van Han zoals we hem kennen. Een mooie groep zoekers zijn we zo bij elkaar, we lachen wat af. Vinden af en toe ook nog wat leuks. Maar bovenal gunnen we het elkaar. :10
En hebben we mooie avonturen beleefd.

CC, wat een uitgebreide inleiding. Alsof ik er zelf bij ben geweest :oooo :10 :uu :uu :uu :uu

_________________
Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling
viewtopic.php?f=177&t=45920
Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.


26 mei 2021, 10:09
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 09 okt 2017, 12:42
Berichten: 2390
Antwoord met een citaat
Bericht Re: foruminterview met Hannibal
Prachtig verhaal :goezo:

gr,
Cees :sd


26 mei 2021, 13:35
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl