|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:56
|
Het forum interview van NOT
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Het forum interview van NOT
Beste medezoekers, Deze keer in het interview van de niet onbekende Not(Niels). ivm de Kerstdagen 1 dag eerder geplaatst!! 1: Wat is je naam? En nickname op het forum? En wie heeft jou nickname verzonnen? Mijn naam is Niels en mijn nickname is NOT. Dit is simpelweg een afkorting van nooit op tijd. Die naam heb ik gekregen in mijn wilde jaren dat ik nog in bandjes speelde en nooit op tijd was voor het oefenen of optredens.2: Hoe ben je op dit forum terecht gekomen? En wat vindt je van dit forum? Werd ter zijne tijd gebeld door Bubba dat ze bezig waren met een nieuw forum en aangezien deze hoofdzakelijk gericht was op de zoeker, kijk en dat is dus direct het forum wat mij zo aanspreekt de echte mannen op de juiste plek ,kopen kan iedereen! Verder is het een leuke groep mensen bij elkaar die elkaar wat gunnen en wensen .3: Met welk merk detector zoek jij op het ogenblik? En wat is je ervaring daarmee? Zoek nu al een jaar of weet ik veel met de Cortes van Tesoro,fijne detector en lekker licht.4: Heb je eerder met een ander merk detector gezocht? Zo ja, welk merk en type? Vroeger zocht ik altijd met C-Scoop, diverse modellen gehad.5:Welk merk detector heeft je voorkeur en waarom? Heb eigenlijk geen voorkeur aan een merk want ik ben van mening dat je met iedere detector boven de 400 euro kan vinden,het is namelijk een kwestie van die kerel die er achter loopt en de plekken die je bezoekt.6: Naar wat zoek jij het liefst? En waarom? Heb eigenlijk geen voorkeur naar wat ik zoek. Ben al tevreden met een leuk gespje leuke duit of zoals sommige wel weten een klei knikker.7: Wat voor soort schep gebruik je en hoe zijn je ervaringen daarmee? Ik heb een rvs schep die ik op een rommelmarkt van een oude dame heb weten af te troggelen voor 2.50 euro , even bij geslepen en loop er nu al zo'n jaar of 4 mee.8: Vind jij van jezelf dat je een goede zoeker bent? En waarom? Slaan we over want als ik zo goed was had ik er wel mijn beroep van gemaakt.9: Zoek je alleen op land? Of ook in het water? Zoek alleen op land ,water is voor de vissen.10: Zoek jij ook met slecht weer? Of ben jij een mooi weer zoeker? Eigenlijk maakt het mij geen zier uit of het nou vriest ,regent of stormt als ik wil zoeken houd niks mijn tegen. Maaaaaaaaaaar het liefst zoek ik met mooi weer en dan vooral in mijn korte broekie.11: Wat doe jij met je vondsten die je gevonden hebt? Koesteren.12: Heb je buiten het forum en zoeken nog een andere hobby? Zo ja,welke hobby? Als ik even tijd heb en de grond is stijf bevroren mag ik graag een beetje schilderen en mijn kinderen treiteren en een klein pakkie slaag geven.13: Ben jij lid van de DDA,Coinhunters of andere club? Zo ja,welke club? Ben lid van de Coinhunter al heeeeeeeel wat jaren vind het een klasse blad.14: Ben jij ook op een ander forum te zien? Zo ja,welke? Laat ik heel eerlijk zijn ik spioneer soms mee op andere fora's maar ben er niet actief .15: Bezoek je ook wel eens georganiseerde zoekdagen? zo ja welke? Heb in de verleden jaren vele zoekdagen gedaan maar dat rennen over die lege velden heeft mij eigenlijk nooit voldoening gegeven waar ik wel altijd van genoten heb waren de ontmoetingen met oude bekenden.16: Heb jij nog een persoonlijke tip voor een andere zoeker/hobbyist? Mijn tip is. Houd altijd goede moed want volharding word op een gegeven moment beloond.17: Heb jij ook een zoekmaat/maten? Zo ja,wie is of zijn dat? Ga de laatste jaren veel op pad met Roland/ mijnvondsten .nl .18: Hoe lang zoek jij eigenlijk met een metaaldetector? Zoek nu al zo'n 21 jaar intensief. 19: Wat is jou grootste ergernis omtrent onze hobby? Mijn grootste ergernis is dat er mensen zijn die zeker zonder toestemming mijn hele zoekgebied leeg geroofd hebben,mijn dank hier voor!!!!!!!!!!van heinde en verre kwamen ze als vliegen op een hoop stront af. 20: Aan wie geef jij het interview door? Geef het interview door aan de jongere generatie want de jeugd heeft de toekomst. De naam is alleen bij mij(Dagobert) bekent.Niels(Not) bedankt voor dit interview  . Over 14 dagen weer een interview van?? De volgende personen zijn geïnterviewd: Bert(Bertoninus) Leon(Aureum) Extra interview! Niels(Not) Dagobert 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door dagobert op 25 dec 2009, 02:05, in totaal 3 keer bewerkt
|
| 24 dec 2009, 22:06 |
|
 |
|
Ambianii
|
 Re: Het forum interview van Not
toppie mannen...en niels..ik hoop je eens te ontmoeten 
|
| 24 dec 2009, 22:08 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4275 Woonplaats: leiden
|
 Re: Het forum interview van NOT
Weer zo'n leuk interview Met nieuwe "onthullingen" en aardige kleiknikker-weetjes  Willem vd Akker
|
| 24 dec 2009, 22:26 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
ik heb weer enorm genoten van dit interview jongens ik heb het genoegen al een paar keer gehad om te gaan zoeken met hem ,het is een wereldgozer hij heeft niet alleen een hart van goud,,,maar ook gouden handen,,,zeg maar een kunsternaar dagobert schreef: 19: Wat is jou grootste ergernis omtrent onze hobby?
Mijn grootste ergernis is dat er mensen zijn die zeker zonder toestemming mijn hele zoekgebied leeg geroofd hebben,mijn dank hier voor!!!!!!!!!!van heinde en verre kwamen ze als vliegen op een hoop stront af. fijn dat je dit naar voren haald ik ken dat gevoel,je neemt ze mee omdat ze nog nooit iets van fatsoenlijk Romeins hebben gevonden en nadien claimen ze je zoekstekken omdat je de eigenaar niet bent,klopt ik ben de eigenaar niet en ik gun iedereen zijn vondsten,maar ik ga toch geen topstekkies weggeven waar ik veel werk van gemaakt hebt om ze te vinden. grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 24 dec 2009, 22:28 |
|
 |
|
hylke
Geregistreerd: 12 jul 2009, 15:49 Berichten: 2333 Woonplaats: Rijnsburg
|
De jeugd heeft de toekomst??????????? Zo oud ben je toch niet Leuk intervieuw Hylke
|
| 24 dec 2009, 22:53 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Klasse interview Dagobert  en tis precies het beeld wat ik al van je had Niels  . Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 24 dec 2009, 22:57 |
|
 |
|
woesel
|
Dat was weer een leuk interview dago Dit word een thread om met plezier naar uit te kijken. Niels bedankt voor de openheid en veel succes met het zoeken daar
|
| 24 dec 2009, 22:59 |
|
 |
|
aureum
|
|
| 24 dec 2009, 23:55 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 25 dec 2009, 00:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 25 dec 2009, 00:35 |
|
 |
|
J-P de zoeker
|
Nu weten we ook weer iets meer van de persoon achter de naam NOT.. Leuk intervieuw!! JP 
_________________ Ainmoal n Grunninger, altied n Grunninger!
|
| 25 dec 2009, 00:39 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
_________________ Soms...........
|
| 25 dec 2009, 00:45 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 25 dec 2009, 00:51 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
hoi dagobert en niels dat is weer een leuk intervieuw geworden altijd leuk om te lezen. ik ben zelf ook al eens samen met niels wezen zoeken,ik vind het een topgozer met het hart op de juiste plaats. gr. lucky nero 
|
| 25 dec 2009, 01:33 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
Mooi gedaan Dago  ,leuk om te lezen gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 25 dec 2009, 01:56 |
|
 |
|
deepscandd1400
|
Leuk interview, hoor je eens hoe andere over de hobby denken, die hobby van ons geeft je zo'n vrij gevoel. Ben je 2 weken vrij kan je weer niet uit de voeten! Maar een andere schotel gekocht bij Wilhelm, de 2e dit jaar nu nog een weegschaal en een loep en een tafelloep staat ook nog op het verlanglijstje. Groeten aan alle zoekers! Dip
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 25 dec 2009, 09:27 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
leuk interview dago  , en ook nog met een topgozer  . gr.joppie.
|
| 25 dec 2009, 10:15 |
|
 |
|
viros
|
|
| 25 dec 2009, 10:24 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Niels,.. Mooi gedaan kerel  ,..recht voor zijn raap,  ..en met het  op de goede plaats,..maar zo kennen we jou ook,.. bedankt dat je het met ons wilde delen  grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 25 dec 2009, 11:38 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Mooi en tevens leuk interview Niels 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 25 dec 2009, 11:40 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Dagobert, Niels, Wederom een klasse interview!!!!! En Not: Vreemd dat nooit iemand eerder heeft gevraagd wat jouw nickname betekent!!! Ik vind deze naam wel prachtig gevonden!!!! Je bent echt een topgozer!!!!  (En ook nog iemand die goed koken kan  ). Bedankt voor het leuke interview, en vele groeten, John
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 25 dec 2009, 11:47 |
|
 |
|
Hans1971
|
Wederom een leuk verhaal. Leuke nickname ook.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 25 dec 2009, 12:50 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Bedankt mannen en dago voor de lovende woorden  was een eer om aan dit intervieuw te mogen deelnemen Heel veel groetjes en nog een fijne kerst met veel vreten en nog meer zuipen Oja en ik hoop voor jullie dat de vorst weer gauw naar Siberie vertrekt. gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 25 dec 2009, 14:32 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
ha Notje mooi artikel kerel ouwe topgozer en idd we moeten opzoek naar nieuwe veldjes gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 dec 2009, 15:00 |
|
 |
|
dagobert
|
Iedereen weer bedank voor de reacties en het lezen.  Fijn dat jullie het interview altijd met plezier lezen. Ook in het nieuwe jaar zal het forum interview elke 14 dagen geplaatst worden. Dagobert
|
| 25 dec 2009, 15:12 |
|
|