|
|
|
|
Het is nu 16 okt 2024, 09:23
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
hulp nodig bij deze type gesp.
Auteur |
Bericht |
mel
|
hulp nodig bij deze type gesp.
Hallo.
Graag wat hulp in verband met deze type gesp. Het gaat over een type enkelvoudige lus, circulaire met meer hoeken aan de buitenkant (heptagon). De meest van deze type gesp hebben een diameter van 13-15mm. Het frame is uitgesneden uit een bronzen (koperlegering) plaatje in verschillende vlakke kanten, met een circulaire binnenkant; deze gespen zijn allen van een klein formaat. Deze zijn hoofdzakelijk in de Omgeving Erichem. Buren, Avezaath, Nederland gevonden . Zijn er zoekers die deze type gesp gevonden hebben? Zonder angel zijn ze niet als gesp identificeerbaar. Ik zou graag een verspreiding kaart van opmaken. Heeft er iemand zo eentjes gevonden graag een foto en plaats van de vindplaats met afmetingen. In ieder geval dank voor de hulp.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
08 maart 2022, 12:38 |
|
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7742 Woonplaats: Deventer
|
Re: hulp nodig bij deze type gesp.
ik zal eens in mijn gespenbakje kijken voor je
_________________ gr Peter zoekt met een XP DEUS
|