|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Adri Pieck
|
 penning
Kijk, dat is nog is een royaal gebaar Adri
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 12 sep 2023, 16:21 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
 Re: penning
Eentje maar ???? Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 12 sep 2023, 19:39 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Wij zijn al snel tevreden Niels Adri PS: Behalve met de huidige stand 
|
| 12 sep 2023, 22:41 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
Adri Pieck schreef: Wij zijn al snel tevreden Niels Adri PS: Behalve met de huidige stand  wij niet Adri, verliezen van jong Utrecht en uit winnen van NAC, had het liever andersom gezien. we hebben de feniks groep doe Roda JC Kerkrade elk jaar met 2 miljoen euro ondersteunt met goeie doelen waarvan deze 70% weer terug krijgen van de belasting, deze groep uit geboren Kerkradenaren is goed voor 1½ miljard euro. veel rijker dan Frans van Seumeren!!! als deze mensen gewoon 30 miljoen erin pompen dan zijn we terug waar we thuis horen, in de eredivisie, vooral met het stadion in 'onze clubkleuren" wat we hier hebben. succes met Utrecht gr Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 sep 2023, 23:35 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Je hebt groot gelijk Chris, zo'n prachtige club, met een prachtig stadion, en ik kan het weten want ben er jarenlang met uitwedstrijden met Fc Utrecht geweest, hoort gewoon in de eredivisie te spelen. Ik kijk er naar uit dat je mij z.s.m. een uitnodiging weer kan sturen om samen naar Roda-Utrecht te komen kijken. Gr Adri PS nu eerst die geldschieters daar ff wakker schudden. 
|
| 13 sep 2023, 09:15 |
|
 |
|
huntius
|
Bah wat een lelijke penning 
|
| 13 sep 2023, 16:25 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
Adri Pieck schreef: Je hebt groot gelijk Chris, zo'n prachtige club, met een prachtig stadion, en ik kan het weten want ben er jarenlang met uitwedstrijden met Fc Utrecht geweest, hoort gewoon in de eredivisie te spelen. Ik kijk er naar uit dat je mij z.s.m. een uitnodiging weer kan sturen om samen naar Roda-Utrecht te komen kijken. Gr Adri PS nu eerst die geldschieters daar ff wakker schudden.  Hoop dat ik op korte termijn kan uitnodigen om samen RODA JC Kerkrade - FC Utrecht te kijken. "ons cluppie" is kapot gegaan door wanbeleis en zakkenvullertjes Frits Schroef was altijd de grootste fan en heeft €20 miljoen zien verdampen van zijn eigen vermogen, hij is nu niet meer onder ons, maar hoop dat hij op koter termijn het bovenaf mag meemaken!!! Nol Hendriks de ander suikeroom hebben hem aan de kant gezet, uit het bestuur gegooid, zonder deze man was RODA JC allang geen bestaansrecht meer gehad, daarna is het alleen maar bergaf gegaan. gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 sep 2023, 16:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
lekker hoor zo biertje
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet