Hierbij een foto van een gespje dat ik gisteren uit het water viste.
Materiaal:messing Maten: let op!!! 11mm bij 11mm.
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
22 mei 2009, 13:12
Pelgrim
Re: Mooi gespje uit het water
Da's een leuke Dagobert. Middeleeuwertje zo te zien. Denk iets van 1300
Ik heb mijn magneet al uit het vet gehaald. Dus als je dit weekend nog wil hunten dan hoor ik het wel.
Neem ik een camera mee, kunnen we je op you tube zetten. Moet je voorstellen. Dagobert op Youtube..
22 mei 2009, 14:12
dagobert
Re: Mooi gespje uit het water
Pelgrim schreef:
Da's een leuke Dagobert. Middeleeuwertje zo te zien. Denk iets van 1300
Ik heb mijn magneet al uit het vet gehaald. Dus als je dit weekend nog wil hunten dan hoor ik het wel.
Neem ik een camera mee, kunnen we je op you tube zetten. Moet je voorstellen. Dagobert op Youtube..
Zondag zou eventueel kunnen. Maar ik geef ons dan weinig kans op kogels. Ben er al twee keer geweest en op het laatst kwam er niets meer uit. Ze moeeten er nog wel liggen hoor.
Ik moet eigenlijk eerst een bootje hebben. Dan weet ik zeker dat er nog heel veel uit komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum