|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:49
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 profiel-gesp 1250-1350
Beste medezoekers,
Hierbij een mooie gesp. Heel graag een dtm.
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 07 feb 2011, 22:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Nog een gesp
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 07 feb 2011, 22:26 |
|
 |
|
mart_jr
|
hejj,
weer een profiel gesp 13e/14e eeuws.
groetjes,
mart_jr
|
| 07 feb 2011, 22:58 |
|
 |
|
dagobert
|
mart_jr schreef: hejj,
weer een profiel gesp 13e/14e eeuws.
groetjes,
mart_jr Verklapt je vader dat allemaal? Of weet je het zelf allemaal? Dagobert
|
| 07 feb 2011, 22:59 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
dagobert schreef: Verklapt je vader dat allemaal? Of weet je het zelf allemaal? Dagobert Hoi Gerard, ik zie ze nu zelf pas, en Mart zijn determinatie  . Ik ben trots op 'm  . Hier liggen veel boeken en (internationale) magazine's, en hij heeft ondertussen al veel gevonden en nog meer gezien wat anderen hier hebben gevonden, plus wat er in mijn collectie bevind. Hij determineerd al behoorlijk wat, en bij twijfel dan wil ie wel eens vragen of ie gelijk heeft, maar dat zit vrijwel altijd wel goed  . Laten we zeggen de appel valt niet ver van de boom groeten, Mart
|
| 08 feb 2011, 00:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dan moet het wel een appelboom zijn mart
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 feb 2011, 01:06 |
|
 |
|
dagobert
|
mart hoffmann schreef: dagobert schreef: Verklapt je vader dat allemaal? Of weet je het zelf allemaal? Dagobert Hoi Gerard, ik zie ze nu zelf pas, en Mart zijn determinatie  . Ik ben trots op 'm  . Hier liggen veel boeken en (internationale) magazine's, en hij heeft ondertussen al veel gevonden en nog meer gezien wat anderen hier hebben gevonden, plus wat er in mijn collectie bevind. Hij determineerd al behoorlijk wat, en bij twijfel dan wil ie wel eens vragen of ie gelijk heeft, maar dat zit vrijwel altijd wel goed  . Laten we zeggen de appel valt niet ver van de boom groeten, Mart Erg knap voor een jochie Dagobert
|
| 08 feb 2011, 19:08 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
dagobert schreef: Erg knap voor een jochie Dagobert Hoi Dago, nou jochie?, hij is net zolang als mij (bijna 2mtr), en op zoekgebied laat hij vele achter zich wat betreft vondsten en (determinatie)kennis  . groeten, Mart
|
| 08 feb 2011, 20:02 |
|
 |
|
dagobert
|
mart hoffmann schreef: dagobert schreef: Erg knap voor een jochie Dagobert Hoi Dago, nou jochie?, hij is net zolang als mij (bijna 2mtr), en op zoekgebied laat hij vele achter zich wat betreft vondsten en (determinatie)kennis  . groeten, Mart Junior kling zo jochie Petje af Dagobert
|
| 08 feb 2011, 21:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|