|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Profiel-gesp met gespplaat 13e/15e eeuw
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Profiel-gesp met gespplaat 13e/15e eeuw
dag beste vrienden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, vond een tijdje terug dit gespje,het is van brons. iemand een idee hoe oud deze kan zijn,zelf dacht ik middeleews bijzonderheden;ik heb nog niet veel gespen uit die tijd gevonden grt coinhunter chris-kerkrade 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 nov 2008, 14:56 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: middeleeuwse gesp???
Beste chris,
Je mag hem dateren tussen 13e 15e eeuw.
Dagobert
|
| 14 nov 2008, 15:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ dagobert,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, welkom terug kerel bedankt voor je bevesting dat het middeleeuws is grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 14 nov 2008, 15:09 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: hoi @ dagobert,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, welkom terug kerel bedankt voor je bevesting dat het middeleeuws is grt chris  Welkom terug???? Was ik weggeweest dan??? Was niet meer zo vaak op het forum ,maar was er wel af en toe hoor. Trouwens,had mijn laptop opgehaald na rep. Starten we dat onding op ,kan ik mijn nummerrieke eiland niet gebruiken. Dus weer mijn laptop retour. Moet ik toch wat vaker mijn zoontje van zijn pc af trappen(sturen) Ik kom wel weer terug hoor maar zonder laptop kan dit nog helaas niet. Dagobert
|
| 14 nov 2008, 15:14 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 nov 2008, 16:32 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Hoi Chris . Dat is een zeer gaaf middeleeuws gespje En Dago zat goed met zijn datering!!! gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 14 nov 2008, 17:00 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
deze dateert rond 14 honderd chris,ik had bijna dezelfde. mooie gespen vind ik dit gr.joppie.
|
| 14 nov 2008, 17:47 |
|
 |
|
Mat
|
[:[/quote] Welkom terug???? Was ik weggeweest dan??? Was niet meer zo vaak op het forum ,maar was er wel af en toe hoor. Trouwens,had mijn laptop opgehaald na rep. Starten we dat onding op ,kan ik mijn nummerrieke eiland niet gebruiken. Dus weer mijn laptop retour. Moet ik toch wat vaker mijn zoontje van zijn pc af trappen(sturen) Ik kom wel weer terug hoor maar zonder laptop kan dit nog helaas niet. Dagobert[/quote] Heb je wel de NUMLOCKTOETS ingedrukt? Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 14 nov 2008, 17:50 |
|
 |
|
dagobert
|
Welkom terug???? Was ik weggeweest dan??? Was niet meer zo vaak op het forum ,maar was er wel af en toe hoor. Trouwens,had mijn laptop opgehaald na rep. Starten we dat onding op ,kan ik mijn nummerrieke eiland niet gebruiken. Dus weer mijn laptop retour. Moet ik toch wat vaker mijn zoontje van zijn pc af trappen(sturen) Ik kom wel weer terug hoor maar zonder laptop kan dit nog helaas niet. Dagobert[/quote] Heb je wel de NUMLOCKTOETS ingedrukt? Gr Mat[/quote] Hey Mat, Nee joh, Die oelewapppers hebben een nieuwe harde schijf erin gepropt en een nieuwe moederboard Maar zijn waarschijnlijk twee stekkertejs vergeten aan te sluiten. Dagobert
|
| 14 nov 2008, 20:54 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
goede nacht,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nog een bedankje voor de spontane reactie weer zijn toch de mooie stukje om te vinden,is weer eens wat anders at de munten die ik plaats grt chris 
|
| 20 nov 2008, 00:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|