|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:37
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
 Even voorstellen
Hoi Allemaal,
Ik ben Marcel van Bezooijen 35 jaar en nu een paar maanden verslaaft aan mijn metaaldetector. Vroeger als kleine jongen liep ik wel eens met een buurman op de camping mee en toevallig kwam ik laatst een kennis tegen die hier erg druk mee was.
Volgens mij twee weken lang youtube filmpjes zitten kijken en direct een detector aangeschaft, ik heb de Garrett Euro Ace en losse Garrett pipointer.
Na veel research te doen op het web, begin ik nu eindelijk leuke items te vinden. Ben redelijk allround dus vind alles eigenlijk wel leuk: Coins, Relics enz.
Fantastisch dat dit soort forums bestaan en je kan helpen onbekende items te benoemen en naar mate je zelf meer ervaring krijgt andere te kunnen helpen.
Tot snel,
Groetjes Marcel
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 20 dec 2012, 15:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Even voorstellen
welkom man
wel uit kijken je ben zo ziek
en dan moet je heelll vaak bukken
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier
en uiteraard veel succes
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 dec 2012, 15:54 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @Marchel ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier op "ons forum" fijn dat je de weg hebt gevonden naar BVW verder rest me te vertellen:veel plezier en een aangenamen tijd toegewenst grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 dec 2012, 17:35 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Marcel welkom hier in ons midden  ,fijne tijd hier op het forum gewenst mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 20 dec 2012, 20:51 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
welkom 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 20 dec 2012, 21:04 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|