|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:07
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
robbie4
|
 nog een nieuwe!
Hallo allemaal, Ik zal mijzelf even kort voorstellen; Mijn naam is Rob, ik kom uit Gouda. Sinds okt vorig jaar in het bezit van een detector , deze gekregen van een oom van mn meissie. Deze man zoekt al jaren en heeft mij besmet met t "zoeken/ mogen vinden"van allerlei.(hoop ik  ) Het schijnt dat t een hele simpele stok is (viking 5) maar het heeft mij al enthousiast genoeg gemaakt ! Na reeds een half jaar mee gelezen te hebben als zijnde bezoeker , denk ik dat de White's coinmaster(of de prizm III mocht ik die tegenkomen ) een voor mij goede detector is . ( dus mochten er tips oid opkomen , geef ze gerust want ik ben echt zoekende ...) vragen of suggesties ? kom maar op ! Verder hoop ik hier veel van jullie te leren en te lezen , en vooral te zien !! Groeten Rob uit Gouda
|
| 01 jan 2013, 22:41 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: nog een nieuwe!
hoi @ Rob,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  hier,ik wens je een aangename tijd en vooral veel plezier toe robbie4 schreef: vragen of suggesties ? kom maar op ! Verder hoop ik hier veel van jullie te leren en te lezen , en vooral te zien !! geen slecte keuze de White's coinmaster om mee te beginnen en feeling ervoor te krijgen,kijk eens hier voor wat tips viewforum.php?f=163grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 01 jan 2013, 23:41 |
|
 |
|
Edd
Geregistreerd: 05 mei 2012, 23:58 Berichten: 3704 Woonplaats: Sint Truiden België
|
en ik wens je mooie vondsten toe Edd
|
| 01 jan 2013, 23:45 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 01 jan 2013, 23:48 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ha rob welcom
viking 5 die was vroeger veel verkocht even goed leren zoeken wand goed zoeken is een vak
en dan een anderen md
gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 jan 2013, 23:57 |
|
 |
|
Achnaron
|
Welkom hier en mooie vondsten toegewenst . Ik ben zelf ook met de coinmaster begonnen en is en leuke om mee te starten.
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 02 jan 2013, 10:57 |
|
 |
|
Hans1971
|
welkom hier Rob 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 02 jan 2013, 11:27 |
|
 |
|
robbie4
|
Hallo hallo. Even een kleine update . Ondertussen heb ik de white's coinmaster pro , En een oud beessie komt erook aan een white's coinmaster classic 3 met bleumax 950 schotel. Een waaddetector (goldhunter)besteld voor als t op t land erg warm word , dan kan ik lekker tot mn  in t water gaan staan en toch mn hobby beoefenen. Verder ook met magneet vissen begonnen dus ja .. erg enthousiast op het vlak van zoeken zullen we maar zeggen . Nu even rustig ivm sneeuw ijs en buik operatie , maar dat gaat allemaal weer over . Ook al wat "vondsten gedaan" varierend van treklipjes tot zilveren oorbel,Van zilveren wilhelma dubbeltje tot bierdopjes van russisch merk . Oud frans zakmes (erg verroest ,maar leuk) Groeten Uit Gouda
|
| 23 jan 2013, 20:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo je kan al magneten
of zoeken kan nog steets
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 jan 2013, 20:27 |
|
 |
|
vogchel
Moderator
Geregistreerd: 15 jan 2013, 22:41 Berichten: 1704 Woonplaats: Barneveld
|
Hoi Robbie, Welkom bij de club! Je bent begonnen met de leukste hobby! Als je leuke dingen vindt dan zet je het toch wel op het forum he?!  Dan kunnen we mee genieten van de vondsten en ook leren... Veel plezier hier! Groeten, Bert W. Ik ben nu vooral een zoeker van vuurstenen werktuigen, maar heb de detector (tesoro) ook nog in de schuur staan.
_________________ 'Ik heb er al heel wat steen tijd in zitten'
|
| 24 jan 2013, 20:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|