|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Bcdm
|
 Even voorstellen.
Beste Allemaal. Bij deze zal ik me ook even voorstellen. Mark 25 Jaar Woonachtig en Emmeloord. Zoek op het moment met een ontzichtbare detector  haha nee ben op zoek naar een nieuwe en denk dat mijn keuze gaat vallen op een Teknetics T2, Fisher f75 of de goldbug. Verder hoop ik op dit forum nog meer op te steken over deze mooie hobby, ben trouwens ook actief op andere fora's. Gr. Mark en Piepse
|
| 31 jan 2013, 00:06 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Even voorstellen.
hoi @ Mark ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, van harte  op "BodemVondstenWereld" en wens jullie een aangenaam en vooral een mooie tijd hier toe  Bcdm schreef: Zoek op het moment met een ontzichtbare detector  haha nee ben op zoek naar een nieuwe en denk dat mijn keuze gaat vallen op een Teknetics T2, Fisher f75 of de goldbug. kijk hier een rond voor tips en prijzen viewforum.php?f=163grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 31 jan 2013, 00:13 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Hoi Mark, Van harte welkom en leuk dat je de weg naar ons forum hebt gevonden. In ieder geval veel forumplezier gewenst ! Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 31 jan 2013, 00:27 |
|
 |
|
Lev
|
Hi Mark,
Welkom in het gezelschap! de meer de beter is voor iedereen!
Gr. Lev
|
| 31 jan 2013, 00:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom mark
mooi Emmeloord zitten ook veel zoeker daar in de buurt
in emmeloord had je vroeger tatoo hans
die zocht ook
hij had een tatooshob in Emmeloord zijn vrouw zocht oook leuk stel was dat
vel succes
gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 31 jan 2013, 00:42 |
|
 |
|
Achnaron
|
Welkom en veel succes met het maken van je keuze . Verras ons maar met je mooie vondsten 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 31 jan 2013, 17:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|