|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:59
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
vrijbuiter
|
 voorstellen
mijn naam is vrijbuiter,ik heb veel op jullie forum gekeken met de vraag ,is dit een leuke hobby voor mij?we zijn veel met de camper onderweg,en zoek een hobby om in het buitenland bezig te zijn. ik denk het wel,het is een soort jagen maar dan zonder geweer,en ik heb interesse in bodemvonsten.heb bv pijpekoppen gevonden leuk,maar wat ligt er mss meer.ik heb nog geen "piepstok"maar ben aan het kijken naar Fisher Goldbug ,die goed uit de test is gekomen.vanaf 440.euro. groet van willem
|
| 17 jun 2013, 17:45 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: voorstellen
hoi @ Willem,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier op 'bodemvondstenwereld' ,we wensen je veel plezier toe vrijbuiter schreef: "piepstok"maar ben aan het kijken naar Fisher Goldbug ,die goed uit de test is gekomen.vanaf 440.euro. is zeker geen slecht keuze om mee te beginnen,als deze koopt en hem weer wilt inruilen zal je niet veel verliezen erop zie hier ook voor veel informatie viewforum.php?f=163mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 17 jun 2013, 21:45 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Welkom Willem! Veel plezier op het forum Eenmaal begonnen ben je verslaafd, dus weet waarmee je begint Wel weten dat niet in elk land het wordt gewaardeerd dat je er zoekt Gr. Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 17 jun 2013, 21:50 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Willem. Ideale combinatie. Mobilhome en MD. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 17 jun 2013, 21:52 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 17 jun 2013, 22:24 |
|
 |
|
vrijbuiter
|
Wij wonen in nrd limburg,tussen de akkers en aan de maas.onze overwintering is spanje en frankrijk,alleen strand en kust,en dat 4 mnd.ipv lezen wordt het nu zoeken
|
| 18 jun 2013, 14:42 |
|
 |
|
Medallion
Geregistreerd: 19 maart 2013, 18:17 Berichten: 81 Woonplaats: Land van Sinterklaas
|
Welkom Willem,
Deze hobby zal je veel plezier bezorgen en naarmate je verschillende voorwerpen zult vinden zal ook je interrese in historie gewekt worden. Het is een hobby die erg ontspanned maar ook verslavend is.
Voor het zoeken in Spanje informeer eerst goed waar je wel en waar je niet mag zoeken. Als ik goed ben geinformeerd mag je niet op alle stranden zoeken in Spanje. Het zelfde geld ook voor het zoeken in het binnenland. Als je wil weten of je inderdaad mag zoeken waar je gaat overwinteren laat het me dan weten. Ik ben lid van de A.E.P.D. (de Spaanse vereniging voor detector amateurs) en die weten ons precies te vertellen waar je wel en waar je beslist niet mag zoeken. Veel plezier, Johan.
_________________ The answer lies within
|
| 18 jun 2013, 15:03 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Van harte welkom Willem 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 18 jun 2013, 22:46 |
|
 |
|
vrijbuiter
|
hartelijk bedankt voor jullie verwelkoming en goede adviezen.
|
| 20 jun 2013, 09:39 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|