|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 20:55
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
ik stel mijzelf even voor:)!
| Auteur |
Bericht |
|
muntjesjacht
|
 ik stel mijzelf even voor:)!
Beste zoekers,
ik ben matthijs 23jaar en kom uit het dorpje zuna wat ligt in twente:)! ik ben sinds een maand of 2 actief aan het zoeken met mijn detector ik ben begonnen met een detector van de kijk shop en een week daarna heb ik een white's coinmaster aangeschaft:D. ik heb ondertussen al aardig wat muntjes gevonden van 1822 tot heden, en verder nog van allerlei andere dingen. ik hoop veel te kunnen leren en te ontdekken op dit forum!
groeten muntjesjacht:)!
|
| 11 jul 2013, 15:54 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Re: ik stel mijzelf even voor:)!
 op het forum matthijs. Gooi je vondsten maar eens op het forum.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 11 jul 2013, 19:09 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Welkom Matthijs en veel plezier in de hobby gewenst ! 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 11 jul 2013, 20:22 |
|
 |
|
Hert72
Geregistreerd: 28 maart 2013, 22:03 Berichten: 898 Woonplaats: Arnhem
|
welkom...ik ben ook een beginnend zoeker en leer elke dag weer nieuwe dingen op het forum...Tip...bekijk zo veel mogelijk topics! Dit helpt je zelf vondsten te herkennen en te kunnen determineren...veel zoek plezier...groet Ray
|
| 11 jul 2013, 23:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wel com man 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|