|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:07
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
marcel=xp=
|
 hallo allemaal
Hallo ik ben marcel uit Westdorpe (Zeeuws Vl).
Ik zoek zo'n 4 jaar en zit altijd op het dvvl forum daar ik aan de grens woon en bijna altijd in Vlaanderen zoek, sommigen zullen mij wel kennen.
Ik vond het tijd worden dat ik hier ook eens een kijkje nam om mee te genieten van ieders mooie vondsten.
Groetjes Marcel
|
| 26 jul 2013, 11:03 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: hallo allemaal
hoi @ kwansel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  marcel=xp= schreef: Ik vond het tijd worden dat ik hier ook eens een kijkje nam om mee te genieten van ieders mooie vondsten. Je zult zien wat je al die hebt gemist!!! mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 26 jul 2013, 11:51 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Marcel op het forum. En of we elkaar kennen Dat zal wel zijn, hé zoekmakker.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 26 jul 2013, 12:00 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Westdorpe? Heb jaren in Sas gewoond.. musketkogeltjes zoeken op de molenberg enzo, de fortenlinie was ook favoriet! Rijke geschiedenis ook he, rond Westdorpe. Anyway, welkom en ben benieuwd naar je vondsten. 
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 26 jul 2013, 12:06 |
|
 |
|
marcel=xp=
|
@ Chirs. komt helemaal goed Chris. @ Speyte. dat zal zeker wel zijn Paul, de tinzoekers Ha radiohead, ja Sas v Gent daar ligt vast nog veel moois in de grond, alleen nog er bij kunnen 
|
| 27 jul 2013, 13:26 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Van harte welkom op dit mooie forum Marcel In die 4 jaren heb je vast al wat mooi spul opgegraven, ik zou zeggen laat maar eens wat zien en laat ons kwijlen Gr. Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 27 jul 2013, 13:30 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|