|
|
Het is nu 04 maart 2026, 11:02
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
laura
|
 Even voorstellen
Hey,
Ik ben Laura en ik ben nu een tijdje bezig met mij in aan het inlezen over goudzoeken en toen stuitte ik op dit forum! Over een paar weken wil ik graag met een paar vrienden naar Schotland gaan om daar goud te gaan zoeken en te kamperen. Hebben jullie wellicht ideeën over goede spots? Tevens moet ik ook nog alle benodigdheden aanschaffen en ik dacht ik raadpleeg het forum over wat ik het beste kan aanschaffen (budget ong 200 euro).
Ik hoop dat ik veel van dit forum kan leren.
Groetjes,
Laura
|
| 05 sep 2014, 12:43 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Even voorstellen
hoi @laura,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten  grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 sep 2014, 14:06 |
|
 |
|
laura
|
Hey Chris,
Dankjewel! Het gaat absoluut om het plezier hebben, heb ook niet echt de illusie dat ik bakken met goud uit de grond ga trekken haha.
Groetjes
|
| 05 sep 2014, 14:09 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum laura, en succes in daar met het goudzoeken, zou 50 euro van je budget afhalen mocht je niets vinden kan je altijd de kroeg/pub induiken groetjes danny 
|
| 05 sep 2014, 14:22 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom Laura, en doe gewoon lekker actief mee in de goudzoek hoek. Daar zitten wel een paar enthousiaste jongens die je vast wel wat verder kunnen helpen. Plaats daar maar een oproep. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 05 sep 2014, 16:57 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Laura. Succes in Schotland. Wij gaan ook binnen enkele weken, richting Schotten.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 05 sep 2014, 16:58 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Van harte welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|