|
|
|
|
|
|
Het is nu 05 maart 2026, 16:40
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
simongendt
|
 Dag allemaal!
Goedemiddag,
Ik ben Simon, 35 jaar oud en woon in Huissen (Gld.), omgeving Arnhem, Nijmegen, Betuwe. Al enkele jaren bezoek ik fora als deze, omdat ik word aangetrokken door de hobby van metaaldetectie. Telkens kwam het er net niet van om zelf een metaaldetector aan te schaffen, echter sinds dit weekend heb ik de knop toch omgezet en er eentje aangeschaft.
Om mijn hobby te beginnen heb ik een aardig instapmodel, Bounty Hunter Land Ranger Pro, met grote en kleine zoekschijf en een Garrett Pinpointer Pro aangeschaft.
Om de hobby goed te starten en wat kracht bij te zetten zou ik graag in contact komen met zoekers met meer ervaring. Zo wil ik leren op welke manieren er voorwerk, het zoeken en het nawerk gedaan kunnen worden.
Alle geschiedenis die in de grond zit heeft mijn interesse, maar overblijfselen van de 2e wereldoorlog in het bijzonder.
Mocht je dus op pad gaan, informatie willen delen en nog een zoekmaatje zoeken, aarzel niet en neem contact met mij op.
Met vriendelijke groet,
Simon
|
| 11 apr 2017, 15:14 |
|
 |
|
Bodemvondstenwereld
|
 Dag allemaal!
simongendt welkom op Bodemvondstenwereld.nl
Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden, wij heten je van harte
Natuurlijk hopen wij, dat je een aangename tijd hier zal hebben en wensen jou vooral veel plezier, succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten. 
Ook Het Team van Bodemvondstenwereld zal zich aan jou voorstellen, via deze: :link:M.Vr.Gr Namens het Team van Bodemvondstenwereld Chris, Johan & Vincent 
|
| 12 apr 2017, 11:56 |
|
 |
|
Jan Ooms
Moderator
Geregistreerd: 30 jul 2015, 10:24 Berichten: 11536 Woonplaats: Midden Nederland
|
 Re: Dag allemaal!
Welkom Simon, leuke introductie Veel plezier met de hobby en hier op het forum.  Jan
_________________ Kennis is macht - Karakter is meer
|
| 12 apr 2017, 15:45 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: Dag allemaal!
welkom 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 12 apr 2017, 15:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|