|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 04:00
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Sven
|
 Voorstellen
Hallo iedereen,
Sinds een jaar of 1,5 zoek ik met de metaaldetector, ik ben een 11 jarige (bijna 12) enthousiaste gedreven jongen. Ik heb al best mooie vondsten gedaan en heb inmiddels een mooie vitrine op mijn kamer waar de verzameling in staat. Het schoonmaken van vondsten wil ik aankomend jaar gaan leren en uiteraard nog op zoek naar bodemschatten.
Mijn moeder gaat bijna altijd mee en heeft nu ook een detector gekocht om ook eens te zoeken.
We graven nog alles op, dus ik spaar ook veel oud ijzer.
Ik heb een vondst die nog niet gedetermineerd is en we kregen de tip om ons aan te melden op dit forum vanwege de grote kennis die hier is.
Locatie, midden van het land en we zoeken het meeste rondom ons woongebied.
Groeten!
|
| 11 dec 2024, 11:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Voorstellen
Sven schreef: Hallo iedereen,
Sinds een jaar of 1,5 zoek ik met de metaaldetector, ik ben een 11 jarige (bijna 12) enthousiaste gedreven jongen. Ik heb al best mooie vondsten gedaan en heb inmiddels een mooie vitrine op mijn kamer waar de verzameling in staat. Het schoonmaken van vondsten wil ik aankomend jaar gaan leren en uiteraard nog op zoek naar bodemschatten.
Mijn moeder gaat bijna altijd mee en heeft nu ook een detector gekocht om ook eens te zoeken.
We graven nog alles op, dus ik spaar ook veel oud ijzer.
Ik heb een vondst die nog niet gedetermineerd is en we kregen de tip om ons aan te melden op dit forum vanwege de grote kennis die hier is.
Locatie, midden van het land en we zoeken het meeste rondom ons woongebied.
Groeten! welkom Sven" was jij op de zoekdag van DJLAAN zaterdag daar sprak ik ook een moeder met zoon
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 dec 2024, 17:53 |
|
 |
|
mnr.gold
Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36 Berichten: 2893 Woonplaats: Steenwijkerwold
|
 Re: Voorstellen
Welkom!!! 
|