|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:15
|
| Auteur |
Bericht |
|
Vinner
Geregistreerd: 29 jul 2010, 21:13 Berichten: 362 Woonplaats: srɛɪ̯fʋɛɪ̯zə
|
 Even voorstellen
Hallo allemaal, Ik had een beetje een ongewone binnenkomst (verkoop topic AT pro) dus mijn excuses daarvoor. Het is namelijk wel zo netjes om je even voor te stellen. Mijn naam is Vincent en ik woon vlakbij Schiphol. Inmiddels al weer 34 jaar oud (of jong). Verder heb ik 2 kids wat veel tijd opslokt dus van zoeken is het de laatste tijd niet veel gekomen. Ik zoek nu af en aan 1,5 jaar en veel bijzonders heb ik nog niet gevonden behalve de gebruikelijke duiten, zilveren munten en gebruiksvoorwerpen. Zoals ik hier boven al aangaf zoek ik met de AT pro maar ben eigenlijk op zoek naar een XP Goldmaxx Power dus vandaar de reden van verkoop. Verder heb ik ook nog een waterpiepstok een CZ 21. Ik ben trouwens veel te vinden op PiepPiep.nl maar hier zit volgens mij ook een gezellig clubje dus jullie zullen mij hier ook vaker gaan vinden Nou, tot zover! Groet, Vincent
|
| 14 feb 2011, 21:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Even voorstellen
welkom vin
hij woond weer bij schiphol waar hoofdorp rijzen hout of rozen burg
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 feb 2011, 21:09 |
|
 |
|
dagobert
|
Ik zou zeggen welkom op dit forum. In de buurt van schiphol. Heel veel akkers daar. Als dat je zoekgebied is vraag ik me toch af waarom je een detector wilt hebben die erg scherp is op heel klein spul.
Heb ook wel eens op stort akker gelopen met mijn Lobo maar werd helemaal gek van al die kleine prulletjes. Maar het kan natuurlijk ook dat je op Romeins/middeleeuwse terreinen loopt? Dan zou de Goldmax power erg goed zijn.
Hoop niet dat je bovenstaande als commentaar ziet? Was alleen erg nieuwsgierig.
Dagobert
|
| 14 feb 2011, 21:10 |
|
 |
|
Vinner
|
In Uithoorn Ed om precies te zijn. De meeste weten Schiphol wel te vinden maar Uithoorn weer niet @ Dagobert: positief commentaar is altijd welkom!.. Romeins hebben we hier niet in deze omgeving (richting Woerden wel) maar ik hoor ok van andere dat de XP een goede performance heeft op de akkers bij de juiste instellingen. Ik wilde dat wel eens ervaren. Wat raad jij aan in mijn omgeving? Ik zoek voornamelijk op akkers en af en toe recreatie. Groet, Vincent
|
| 14 feb 2011, 21:16 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom hier Vincent. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 14 feb 2011, 21:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
o uithoren ja dat ken ik vroeger had je daar de verf fabriek zitten
en de anderen kant op zit de kwakel
|
| 14 feb 2011, 21:21 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Ha Vinner, welkom hier  veel plezier en een aangename tijd toegewenst Een groet uit Emst van een naamgenoot, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 14 feb 2011, 21:22 |
|
 |
|
Vinner
|
de ed schreef: o uithoren ja dat ken ik vroeger had je daar de verf fabriek zitten
en de anderen kant op zit de kwakel Klopt Ed dat is de Sigma (of die heet nu anders) En de kwakel is hier 5 minuten op de fiets vandaan. Woon er praktisch tegen aan. Leimuiden is ook lekker dichtbij 
|
| 14 feb 2011, 21:24 |
|
 |
|
dagobert
|
Vinner schreef: In Uithoorn Ed om precies te zijn. De meeste weten Schiphol wel te vinden maar Uithoorn weer niet @ Dagobert: positief commentaar is altijd welkom!.. Romeins hebben we hier niet in deze omgeving (richting Woerden wel) maar ik hoor ok van andere dat de XP een goede performance heeft op de akkers bij de juiste instellingen. Ik wilde dat wel eens ervaren. Wat raad jij aan in mijn omgeving? Ik zoek voornamelijk op akkers en af en toe recreatie. Groet, Vincent Om eerlijk te zeggen haalde ik op dat je op stort akkers zoekt. Dus 16e 17e 18e 19e en 20e eeuw. Op deze akkers liggen erg veel kleine rommeltjes. En zo goed als altijd afval. De detector die jij graag wilt is daar erg scherp op!! Nu heb ik de Goldmax zelf niet dus kan ook niet bepalen of die goed is voor deze akkers?? Misschien dat een Goldmax zoeker je daar meer over kan vertellen. Maar naar wat ik weet is het echt een kruimel graver. Net als de Lobo en de Tejon, en nog wat modellen. Ik zoek op stortakkers dan liever met een detector die wat minder fel op die kleine kruimeltjes reageert. Maar welk merk?? Misschien dat anderen daar een mooi advies voor kunnen geven. Tot slot: Misschien is de Goldmax wel helemaal top op stortakkers? Ligt misschien wel aan de afstelling?? Dagobert
|
| 14 feb 2011, 21:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Vinner,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier bij ons en ik wens je een aangename,leerrijke en vooral plezierig verblijf ik heb kennisen in Vijfhuizen , ook niet zo bekent en in hun achtertuin landen de jumbo's bijna "Vinner" heeft het iets me je nick-name te maken Vinner schreef: Ik ben trouwens veel te vinden op PiepPiep.nl maar hier zit volgens mij ook een gezellig clubje dus jullie zullen mij hier ook vaker gaan vinden dat siert ons forum ook en dat we iedereen in zijn waarden & normen laten maar er zit ook een groep Moderators en andere forum-leden klaar voor het serieuze werk grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 feb 2011, 21:30 |
|
 |
|
Vinner
|
Bedankt Chris. Vinner is meer een nickname die ik vroeger ooit is gekregen heb en dus nu nog gebruik. Had net zo goed iets anders kunnen zijn @ Dagobert: bedankt voor je antwoord. Ik neem het mee! De AT pro is trouwens ook gek op kruimelwerk dus ik ben wel wat gewend 
|
| 14 feb 2011, 21:32 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Vinner, geloof mij maar, ze zijn hier allemaal gestoord Verder wel allemaal lieve kinderen hoor!!!!
_________________ Soms...........
|
| 14 feb 2011, 21:39 |
|
 |
|
dagobert
|
Wiebren schreef: Vinner, geloof mij maar, ze zijn hier allemaal gestoord Verder wel allemaal lieve kinderen hoor!!!! He nep Groninger. Ook weer online?? Heb je nog een mooi veldje op het oog want Wilco en ik willen binnenkort bij je langs komen. Als het mag hoor Dagobert
|
| 14 feb 2011, 21:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
had je nog wet aan die gebruik aanwijzing vin
vroeg ook wel is een paar van die tuinen aan gelegt bij dat kruispunt links af richting amstelveen en dan gelijk weer linksaf richting de voetbalvleden
|
| 14 feb 2011, 21:42 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom Vinner en een heel prettige tijd op BVW 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 14 feb 2011, 21:44 |
|
 |
|
dagobert
|
Ed heeft volgens mij ook de Goldmax power?? Hij kan jou wel vertellen of die detector goed is voor stortakkers.
Dagobert
|
| 14 feb 2011, 21:44 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Welkom hier in ons midden Vincent fijne tijd hier op het forum gewenst mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 feb 2011, 21:45 |
|
 |
|
Mat
|
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 14 feb 2011, 21:45 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: Ed heeft volgens mij ook de Goldmax power?? Hij kan jou wel vertellen of die detector goed is voor stortakkers.
Dagobert ja dat kan ik
|
| 14 feb 2011, 21:46 |
|
 |
|
dagobert
|
De rest is wel okee?? Ik ook?????????? Dagobert
|
| 14 feb 2011, 21:47 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
dagobert schreef: Wiebren schreef: Vinner, geloof mij maar, ze zijn hier allemaal gestoord Verder wel allemaal lieve kinderen hoor!!!! He nep Groninger. Ook weer online?? Heb je nog een mooi veldje op het oog want Wilco en ik willen binnenkort bij je langs komen. Als het mag hoor Dagobert Zie je wel Vinner!!!!! Ook nog gelijk schelden, en dan willen ze ook nog even langskomen om te zoeken.De laatste keer dat die ouwe ruk eend hier was wou ie naar een ander veldje en een dag later vind ik samen met een rasechte gruninger kleiboer daar een mooie ruitergroot van Kuinre. Vond die ouwe eend niet mooi genoeg Kom maar langs Dago!!!!!!!!!
_________________ Soms...........
|
| 14 feb 2011, 21:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ruitergroot van Kuinre.
ha die is van de roof ridders
|
| 14 feb 2011, 21:50 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
welkom vinner en veel plezier hier 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 14 feb 2011, 21:55 |
|
 |
|
dagobert
|
Wiebren schreef: dagobert schreef: Wiebren schreef: Vinner, geloof mij maar, ze zijn hier allemaal gestoord Verder wel allemaal lieve kinderen hoor!!!! He nep Groninger. Ook weer online?? Heb je nog een mooi veldje op het oog want Wilco en ik willen binnenkort bij je langs komen. Als het mag hoor Dagobert Zie je wel Vinner!!!!! Ook nog gelijk schelden, en dan willen ze ook nog even langskomen om te zoeken.De laatste keer dat die ouwe ruk eend hier was wou ie naar een ander veldje en een dag later vind ik samen met een rasechte gruninger kleiboer daar een mooie ruitergroot van Kuinre. Vond die ouwe eend niet mooi genoeg Kom maar langs Dago!!!!!!!!! Bel ik je binnenkort wel even. Wilco zit af te kicken!!! Dagobert
|
| 14 feb 2011, 21:59 |
|
 |
|
Vinner
|
Beetje gek doen, daar hou ik wel van @Ed, ik stuur je ff een PB @Wiebren: schelden ka ik ook dus ik kom ook wel ff langs @Mat: jij ook hier 
|
| 14 feb 2011, 22:00 |
|
|