|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:15
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
vliegendeschotel
|
 hobby
Hallo allemaal .
Mijn naam is David en ben inmiddels 40 geworden. Ik ben al vroeg besmet geraakt met het zoeken op akkers (oog vondsten) Zo rond mijn 12 of 13 jaar liep ik bij volks tuintjes te struinen :) Op die manier vond ik mijn eerste muntje ( zinke centje 1942 ) en 10 tallen kleipijppen, inmiddels denk ik enkele honderden . Voor een jaar of 6 terug had ik dan eindelijk mijn eerste detectortje aangeschaft dat was een tessoro bandido II, hiermee heb ik leuke vondsten gedaan niet erg spectaculair maar voor mij persoonlijk erg leuk. (muntjes, loodjes, gewichtjes etc etc ) Nu sinds 3 a 4 weken de trotse eigenaar van een minelab safari en moet zeggen in het begin heb ik hem vervloekt het leek wel een orgel ik wist niet meer waar ik moest graven werd er niet goed van, maar ik begin hem nu een beetje door te krijgen al besef ik me ter degen dat ik er nog lang niet ben maar ik heb hem nu een stuk rustiger gekregen en begin de toontjes nu een beetje te onderscheiden. Nou dit was het dan even voor nu over mij, ik hoop hier een hoop plezier en vooral wijsheid op te halen.
Vriendelijke Groeten, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 23 jul 2011, 11:28 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: hobby
hoi @ vliegendeschotel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier bij ons fijn dat je de weg gevonden hebt naar ons forum,veel forumplezier toegewenst grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 23 jul 2011, 13:53 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Welkom David op het beste forum van Nederland en omstreken 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 23 jul 2011, 14:15 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 David veel plezier op het forum gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 23 jul 2011, 19:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Smits schreef: Welkom David op het beste forum van Nederland en omstreken  ja mooi gezegt smits zo is het wel van harte wel com op dit vorum en veel
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 jul 2011, 20:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|