|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Hutsefruts
|
 Even voorstellen
Hallo allemaal net vers van de pers mijn naam is Frank alias hutsefruts  ik ben eingelijk net begonnen met zoeken ik doe dat met een tesoro cortes. Deze detector heb ik in bezit gekregen door een kennis van mij die mij tevens warm gedraaid heeft voor het zoeken. Dus ik hoop nog een hoop plezier te krijgen van de nieuwe hobby. Heb nog wel een vraagje heeft iemand soms een nederlandse gebruiksaanwijzing van de cortes of een linkje waar ik deze kan downloaden? Gr hutsefruts 
|
| 03 jun 2012, 19:37 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Even voorstellen
 Hutsefruts en hierbij wens ik namens 'bodemvondstenwereld' je een aangenaam verblijf hier en vooral het plezier grt Chris  ps vraag het aan onze forumsponsor  , die zal je zeker op je wenken bedienen  klik op het forumlogo linksbovenaan "ons forum"
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 jun 2012, 19:44 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom hier, laat je vondsten maar zien 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 03 jun 2012, 20:01 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Hutsefruts welkom hier op dit forum,fijne tijd gewenst hier  tussen die gekken/mollen en dat je ons mag verrassen met jou mooie vondsten mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 03 jun 2012, 21:23 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|