|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Roxana
|
 Ook even voorstellen
Hallo, ik ben Roxana, 25 jaar en ik kom uit het Zuiden van het land. Mijn interesse voor oud spul dat uit de grond komt is een beetje ontstaan toen wij hier op de akkers in de buurt veel pijpensteeltjes en -koppen vonden. Tot nu toe heb ik alleen maar gezocht met mijn 2 ogen en voornamelijk langs akkerranden, maar het maakt mij wel erg benieuwd wat ik nog meer zou kunnen vinden. Een metaaldetector zit er voorlopig nog niet in helaas. Verder ben ik wel een nogal incidentele enthousiast, ik kan weken geobsedeerd zijn door de determinatie van alle pijpensteeltjes en scherven etc. die ik ooit heb meegebracht en speur dan het hele internet af, om dan 2 maanden weer compleet met iets anders bezig te zijn. Het is heel leuk om te zien wat mensen allemaal vinden. Daarnaast zijn er een paar zelf gevonden dingen waarvan ik zou willen weten wat het is. Ook hoop ik in de toekomst de kleine bodemvondstencollectie van mijn opa eens uit te zoeken/determineren. 
|
| 18 okt 2012, 16:09 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Ook even voorstellen
hoi @ Roxana,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  hier bij ons ,een aangename en vooral plezierige tijd toegewenst Roxana schreef: . Een metaaldetector zit er voorlopig nog niet in helaas.
misschien een lenen van een bekende en/of misschien een goedkope 2ehanse metaaldetector om te kijken of je 't wel echt leuk vind, is dat zo dan kan altijd een wat duurdere sparen, maar ik wens je alvast succes voor de toekomst grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 18 okt 2012, 16:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ha welkom man
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 okt 2012, 16:51 |
|
 |
|
zoekverslaafde
Geregistreerd: 26 jan 2009, 22:05 Berichten: 699 Woonplaats: heerlen
|
welkom op deze fantastische forum hopelijk kunnen we veel genieten van mooie oogvondsten MvG
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
|
| 18 okt 2012, 19:02 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Roxana Welkom 
|
| 18 okt 2012, 22:01 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Welkom Roxanna, doe rustig aan en geniet alvast van het forum 
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 18 okt 2012, 22:01 |
|
 |
|
Lykle
|
Als je aangeeft in welke omgeving je woont dan is er vast wel een forumpieper in de buurt die je best een keer mee wil nemen. Velen van ons hebben ook meer dan 1 detector. Ik heb er zelf ook twee. Je kunt dan zelf beoordelen of het wat voor je is of niet.... Ik woon zelf in Zeist. Je mag mij ook een pb sturen als het je wat lijkt en het in de buurt is. Zo niet dan zijn er vast wel anderen die daar geen probleem mee hebben je eens een keer mee te nemen. De keus is natuurlijk aan jou.... Lykle
|
| 18 okt 2012, 23:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|