|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ericx33
|
 Hallo iedereen!!!
Even voorstellen, Ik ben Eric,48 jaar vader van 2 kids een jongen van 13 en een dochter van 18 en 24 jaar getrouwd. ZZpér Allround schilder zo'n 18 jaar zelfstandige. Ik woon in de Rijnmond. Ik heb een Garett euro ace gekocht om te beginnen met deze mooie hobby die ik eigenlijk al heel wat jaartjes geleden wilden gaan beoefen maar door omstandigheden (Werk en gezin) in de vergetelheid geraakt en nu weer door een vriend op de hobby gewezen en gelijk sloeg de koorts toe bij zowel mijn vrouw als mij. Dus hoop ik hier ook wat leuke vondsten te kunnen gaan delen met jullie allen. Groeten. Eric 
|
| 14 mei 2013, 16:42 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Hallo iedereen!!!
hoi @ Eric,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, je bent van harte  op "ons forum" en we wensen je veel plezier toe en een aangename tijd  Ericx33 schreef: in de vergetelheid geraakt en nu weer door een vriend op de hobby gewezen en gelijk sloeg de koorts toe bij zowel mijn vrouw als mij. Dus hoop ik hier ook wat leuke vondsten te kunnen gaan delen met jullie allen. dat is in ieder geval al een voordeel als de koors ook bij je vrouw toeslaat we wensen jullie zeer mooie vondsten toe en laat 'ons' meegenieten mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 mei 2013, 17:41 |
|
 |
|
bentutti
Geregistreerd: 20 dec 2012, 00:19 Berichten: 1137 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Welkom hier op het forum en laat ons meegenieten van de vondsten die jullie de komende tijd gaan doen.
Succes met de zoektocht!
Gr. Bentutti
_________________ Dutch Salvage, Industrieel antiek, mancave en curiosa https://www.facebook.com/dutchsalvage/
Ik verzamel alles wat met Amsterdam heeft te maken
|
| 14 mei 2013, 20:56 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Welkom Eric, Veel plezier op dit forum en laat je vondsten maar komen. Gr, David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 14 mei 2013, 21:01 |
|
 |
|
Legionair
Geregistreerd: 03 feb 2010, 16:40 Berichten: 5743 Woonplaats: Ewijk
|
Machtig mooi Eric, als ook je vrouw er achter staat, dat geeft dubbel plezier aan je hobby Groetjes, henk
_________________ Wie zijn verleden niet kent, heeft ook geen toekomst
|
| 14 mei 2013, 21:22 |
|
 |
|
Achnaron
|
Hoi Eric veel succes met zoeken en het forum waar je zeker wat aan gaat hebben. 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 14 mei 2013, 21:49 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|