|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:33
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Wij stellen ons ook even voor...
| Auteur |
Bericht |
|
Davikita
Geregistreerd: 24 jun 2013, 15:03 Berichten: 12 Woonplaats: Friesland
|
 Wij stellen ons ook even voor...
Hallo, mijn naam is Cindy en mijn dochter heet Nikita. Van kinds af aan ben ik en ook mijn dochter al vol overgave in de prut aan het wroeten.
Nu willen wij een "echte" metaal detector aanschaffen en komende vakantie heerlijk op speur gaan in de omgeving ed. Ik vind het erg moeilijk om uit te vinden wat nu een goeie beginners detector is en al zoekende kwam ik oa dit forum tegen.
Mijn dochter heeft al een aantal spannende dingen uit de grond gehaald op een bouw terrein hier, waar ze ook nog eens bergen modder vond van naast gelegen water waar als het goed eens ooit een scheepswerf heeft gelegen oid. 1 ding hiervan hebben we nog niet kunnen plaatsen, ik zal zo even kijken of ik een foto kan uploaden in op het forum.
Groetjes Cindy en Nikita
|
| 24 jun 2013, 15:11 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Wij stellen ons ook even voor...
hoi @ ,Cindy&Nikita,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je erin beleeft Davikita schreef: Nu willen wij een "echte" metaal detector aanschaffen en komende vakantie heerlijk op speur gaan in de omgeving ed. Ik vind het erg moeilijk om uit te vinden wat nu een goeie beginners detector is en al zoekende kwam ik oa dit forum tegen. zou met een goede goedkopen metaaldetector beginnen,een tip zou de 'coinmaster' van whites bv kunnen zijn of leen er een bij vrienden of een andere 2dehandse. mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 24 jun 2013, 15:18 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Welkom dames! Laat de foto's maar voorbij komen in de desbetreffende determinatie hoek, we helpen jullie graag Denk wel erom dat de foto's niet te groot zijn, dan weigert de site ze te uploaden. Wat betreft de keuze voor een leuke detector, kijk goed op wat voor locaties je het liefst zoekt, op wat voor voorwerpen en wat het budget natuurlijk is. Hiermee kun je altijd een hele groep detectors afstrepen en heb je uiteindelijk keuze uit een paar detectors. Hier http://www.bodemvondstenwereld.nl/viewforum.php?f=608 , kun je leuke informatie verzamelen over de detectors. Verder zijn vragen altijd welkom op het forum! Gr. Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 24 jun 2013, 15:24 |
|
 |
|
Davikita
|
Hallo ...
Bedankt voor de snelle reactie's.. leuk ! Ik heb de foto's van de vondst geupload, ben heel benieuwd wat het is.
We willen het liefst hier in de boerenweilanden gaan speuren. (Na toestemming natuurlijk)
Groetjes Cindy
|
| 24 jun 2013, 15:40 |
|
 |
|
Hans1971
|
Ha leuk, meer vrouwen op het forum. Geweldig vrouwen die net als ons houden van wroeten in de bagger. Doe gezellig mee, en als ik jullie vondsten zo al zie. dan zou ik snel een detector kopen. Want die plek is heel veelbelovend. Daar moeten zeer mooie dingen uit gaan komen. Ik ben benieuwd. Gr hans
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 24 jun 2013, 20:33 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
welkom op dit knotsgekke en superleuke en leerzaam forum gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 24 jun 2013, 20:35 |
|
 |
|
Misfit
|
Davikita schreef: en ook mijn dochter Ik vind het erg moeilijk om uit te vinden wat nu een goeie beginners detector is Natuurlijk is 't een beetje afhankelijk van hoe oud je dochter is, maar er zijn hele simple & lichte detectors... Als ik nu iets zou moeten kopen dat zowel voor mij als m'n kids zou werken, zou ik een Tesoro uMax kopen... weegt niks, vind goed & is simpel (geen display, gewoon op geluid... piep betekend graven).
|
| 24 jun 2013, 20:46 |
|
 |
|
Marco
|
welkom 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 24 jun 2013, 21:05 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 24 jun 2013, 21:20 |
|
 |
|
Davikita
|
Hallo iedereen... Bedankt voor de berichtjes... Misfit : Mijn dochter is 12.
|
| 24 jun 2013, 21:40 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum. Tof, dat er vrouwen liefhebber zijn van zo'n interessante hobby.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 24 jun 2013, 21:58 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Hans1971 schreef: Ha leuk, meer vrouwen op het forum. Geweldig vrouwen die net als ons houden van wroeten in de bagger.
Ik denk dat Hans' zijn reactie zo'n beetje al onze gedachten verwoord, meer vrouwen in de hobby, tof, welkom hier! 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 24 jun 2013, 22:18 |
|
 |
|
Misfit
|
Davikita schreef: Misfit : Mijn dochter is 12. Dan zat ik in de goede richting... onze middelste (een zoon) is 11, en gewicht was best een issue. Met de kennis van nu had ik een simpele Tesoro voor 'm gekocht (steel kan kort of lang uitgeschoven worden, en weegt geen drol), maar onze forum-sponsor (zie reclame-banner links bovenaan) kan je vast meer vertellen...
|
| 24 jun 2013, 22:19 |
|
 |
|
Davikita
|
Hans1971 schreef: Ha leuk, meer vrouwen op het forum. Geweldig vrouwen die net als ons houden van wroeten in de bagger. Doe gezellig mee, en als ik jullie vondsten zo al zie. dan zou ik snel een detector kopen. Want die plek is heel veelbelovend. Daar moeten zeer mooie dingen uit gaan komen. Ik ben benieuwd. Gr hans Ja Hans, ze waren hier in de buurt aan het bouwen dus er lag een hele lap grond met bergen prut. ;-) En bergen met prut uit het naast gelegen water... daar heeft Nikita dat rare ijzeren ding gevonden wat ik ook op het forum heb gezet. Ben heeeeel nieuwschierig wat dat is..
|
| 24 jun 2013, 22:29 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Welkom dames, Leuk dat jullie hier terecht zijn gekomen Ik wens jullie veel forumplezier en dat jullie met de hier opgedane kennis een goede en vooral betrouwbare detector zullen aanschaffen. Alvast veel adrenaline gewenst met de toekomstige vondsten en wij zullen ze graag bewonderen en zo mogelijk van een determinatie voorzien. Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 24 jun 2013, 23:46 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|