|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:17
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Jeroen013 steld zich voor
| Auteur |
Bericht |
|
Jeroen013
|
 Jeroen013 steld zich voor
Hallo medepiepers . Ik zal me even voorstellen . Ik ben jeroen 31 en ik kom uit het altijd gezellige tilburg , ben getrouwd en heb 2 kinderen. De oudste 7 gaat geregeld mee om scherven en pijpkopjes te zoeken . Sinds een jaar of 3 ben ik verslaafd aan het piepen en ben begonnen met de ace en later overgestapt op de gm power. Na lang wikken en wegen nu een maand of 2 een xp deus aangeschaft en moet zeggen bevalt prima. Afgelopen zaterdag met 2 medepiepers op pad geweest en gelijk 6 fibula s gevonden en een mooie schijf fibula verzilverd in de vorm van een ster , er zit ook nog wat glaspasta in dit was mijn eerste romeins . Ik hoop dat ik van jullie kennis gebruik mag maken en hier nog veel kan leren . Ik ben een beetje Dyslexie s dus vergeef me mijn foutjes Gr jeroen
|
| 17 jun 2013, 21:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Jeroen013 steld zich voor
hoi @ Jeroen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je erin beleeft Jeroen013 schreef: Afgelopen zaterdag met 2 medepiepers op pad geweest en gelijk 6 fibula s gevonden en een mooie schijf fibula verzilverd in de vorm van een ster , er zit ook nog wat glaspasta in dit was mijn eerste romeins . Ik hoop dat ik van jullie kennis gebruik mag maken en hier nog veel kan leren We genieten mee van je vondsten  dus laat ze maar komen mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 17 jun 2013, 21:39 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Welkom Jeroen! Veel plezier op het forum En laat dat mooie spul maar eens zien Gr Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 17 jun 2013, 21:48 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Jeroen op het forum. Laat je vondsten maar eens zien. Dyselexie, daar moet je niet naar zien. Er worden hier soms andere kloppen op gegeven. Je goed voelen in je vel en hobby, dat telt.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 17 jun 2013, 21:49 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wel com jeroen
Ik ben een beetje Dyslexie s
moet je gewoon scheit aan hebben ik heb het al jaren lang
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 jun 2013, 23:18 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Welkom Jeroen 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 18 jun 2013, 22:33 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 18 jun 2013, 22:35 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Welkom Jeroen, laat je vondsten maar eens zien, ik ben zeer benieuwd Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 18 jun 2013, 22:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|