|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:35
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Cornelis
|
 even voorstellen!
Hallo, Ik kijk al een paar maanden op bodemvondstenwereld rond en het leek me tijd om me eens voor te stellen. Mijn naam is Niels Olislagers, ben 39 jaar en kom uit Eindhoven. IK heb middeleeuwse geschiedenis gestudeerd en heb jaren in het voortgezet onderwijs gewerkt als Docent Geschiedenis. Heb sinds een aantal jaar de overstap gemaakt naar de psychiatrie. Ik ben sinds een jaar of twee met een metaaldetector aan het zoeken en dan met name in de buurt van Eindhoven. Heb 5 maanden geleden een dochter gekregen en heb door alle drukte nog niet zoveel kunnen zoeken als ik wel zou willen, maar dat gaat nu beter worden. Ben pas van een Ace 250 overgestapt op een C scope 6MXi en kan niet wachten tot de akkers weer vrij komen. Ik vind het een hele fijne site, mensen reageren snel en sta soms echt versteld van alle kennis die hier is. Heb wel een paar leuke items gevonden, zoals een stenen bijl, een aantal mooie munten, middeleeuws gespje en een romeinse munt maar ben zeker nog niet verwend, om het zo maar te zeggen. Ik hoop dat dat nog gaat komen.
Nou dat lijkt me wel even genoeg voor nu, Groeten Niels
|
| 17 jun 2013, 01:45 |
|
 |
|
Alkon87
Geregistreerd: 18 mei 2012, 23:04 Berichten: 153 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: even voorstellen!
Zo dat is nog eens een binnenkomen haha. Je hebt deze wel 5 keer nieuw aangemaakt:) je hebt je dus nu 5 keer voorgesteld Welkom, Welkom, Welkom, Welkom, Welkom, !!!!! Veel plezier en je hulp en achtergrond komt altijd goed van pas met het DTM van voorwerpen Groeten Brian
_________________ "Aan het einde van mijn geld houd ik altijd een stuk maand over"
|
| 17 jun 2013, 02:33 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
Welkom op het forum. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 17 jun 2013, 07:10 |
|
 |
|
Cornelis
|
Ik dacht dat mijn pc vastliep en daarom klikte ik een paar keer. Niet dus.... Ik heb niet veel antiquarische kennis. Ik ken de periodes en soms de personen wel maar de bijhorende sieraden en munten niet maar ik vind het wel erg interessant.
|
| 17 jun 2013, 09:11 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Niels,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mag ik je van harte  heten op "ons forum" en daarbij wens ik je uiteraard een aangename tijd toe en vooral het plezier wat je erin vind nielzke schreef: Ik vind het een hele fijne site, mensen reageren snel en sta soms echt versteld van alle kennis die hier is. Heb wel een paar leuke items gevonden, zoals een stenen bijl, een aantal mooie munten, middeleeuws gespje en een romeinse munt maar ben zeker nog niet verwend, om het zo maar te zeggen. Ik hoop dat dat nog gaat komen. wij zijn zeer benieuwd naar je vondsten en willen je daarbij ook graag helpen om ze te voorzien van een referentie mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 17 jun 2013, 15:53 |
|
 |
|
sjoho
|
Welkom! 
|
| 17 jun 2013, 15:54 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Welkom Niels, Veel leesplezier gewenst en succes in het veld Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 17 jun 2013, 18:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
gewoon fijn welcom op het vorum
en nu maar zoeken
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 jun 2013, 18:54 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom niels 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 17 jun 2013, 21:18 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
Welkom Niels, een Middeleeuwse fanaat is hier altijd zeer welkom! Ben benieuwd wat voor vondsten je al hebt gedaan, ik zou zeggen, maak ons gek met foto's Gr. Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 17 jun 2013, 22:45 |
|
 |
|
Cornelis
|
bedankt allemaal. beetje pruimentijd nu maar dan kan ik mooi oefenen met de nieuwe md voor als het echte werk begint.
|
| 19 jun 2013, 09:25 |
|
 |
|
jackrijsdijk
Geregistreerd: 09 mei 2013, 12:45 Berichten: 24 Woonplaats: tzummarum
|
hartelijk welkom Niels
|
| 19 jun 2013, 14:33 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 19 jun 2013, 22:01 |
|
 |
|
Anton V
|
Hallo allemaal,
Ik ben Anton Vlas, 71 jaar en ben al een hele tijd gepensioneerd. Ik heb gewerkt als researchmedewerker op een fabriek voor smaak- en reukstoffen. Sinds een jaar of 15 zoek ik met de metaaldetector met wisselend succes. Ik heb een paar mooie vondsten gedaan zoals o.a. een zilveren huwelijkspenning uit het midden van de 18e eeuw en een zilveren munt van Philips II. Ik vind het een hele leuke hobby: je bent veel in de buitenlucht en vindt soms ook nog leuke en/of interessante 'dingen'.
Groetjes, Anton
|
| 24 jun 2013, 11:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|