|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:41
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Wie kan er mij helpen? en Hallo!
| Auteur |
Bericht |
|
Mari
|
 Wie kan er mij helpen? en Hallo!
Hallo iedereen,
Ik kom me even voorstellen. Ik ben Mari en kom uit Belgie. Volgende week vertrekken we op vakantie en ik ben opzoek naar wat informatie en tips. Vorig jaar ben ik (zonder succes) op zoek gegaan naar goud met de pan nabij Anduze. Helaas helaas trekken we dit jaar richting de Verdon nabij Castellane. Na een tijdje op internet doorgebracht te hebben heb ik nog steeds geen positief antwoord gevonden op de vraag of er ergens nabij Castellane goud te vinden is. Dus ik dacht, laat ik het hier eens vragen. Heeft iemand een idee of er nabij Castellane ergens iets te vinden zou zijn? Verder vroeg ik me ook af of er iemand een beetje bekend is met de streek en weet of er misschien iets anders dan goud te vinden is. Ik ben een van die meisjes die niet stil kan zitten met een boekje op vakantie. Ik moet iets kunnen doen, zoeken,... Kan er iemand mij helpen?
In ieder geval al erg bedankt!!!
|
| 02 jul 2013, 13:50 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Wie kan er mij helpen? en Hallo!
hoi @ Mari,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mag ik je van harte  heten op "ons forum" en daarbij wens ik je uiteraard een aangename tijd toe en vooral het plezier wat je erin vind Helaas niet mijn interesse gebied(nog niet)  ,maar ik weet zeker dat andere je van dienst kunnen zijn met je vragen mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 02 jul 2013, 13:54 |
|
 |
|
Mari
|
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ben eventueel wel van plan om mijn interesse uit te breiden naar zoeken met een metaaldetector bijvoorbeeld. Het enige probleem is dat ik er echt niets, maar echt helemaal niets van weet. Ik ben denk ik vooral opzoek naar een nieuwe hobby, eentje waar ik mee kan beginnen tijdens deze vakantie Alleen weet ik bijvoorbeeld ook niet waar ik aan het materiaal kan geraken, wat een redelijke prijs is, op wat voor soort plekken ik moet zoeken,.. Dus eigenlijk alle over alles is welkom. Ik weet dat dit een hele brede vraag is, maar ik loop momenteel een beetje verloren op het forum omdat het vaak al zeer in detail treed. Je kan me dus als de beginnende beginner van alle beginners zien Maar ik heb er zin in! 
|
| 02 jul 2013, 14:16 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Welkom Mari 
|
| 02 jul 2013, 18:03 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom mari
ik denk niet dat je dit antwoord zult krijgen. als iemand daar wel goud heeft gevonden,ben ik bang dat hij dit niet snel zal vertellen.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 02 jul 2013, 18:10 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Mari op het forum. Goud vind je overal, je moet het juist maar weten te vinden 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 02 jul 2013, 19:53 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
In ieder geval welkom Mari  Hier op het forum zijn een aantal goudzoekers actief, zij kunnen jouw vast een (globaal) antwoord geven op je vragen. Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 02 jul 2013, 22:38 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|