|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
hoi allemaal ik ben mirjam
| Auteur |
Bericht |
|
mirjam
|
 hoi allemaal ik ben mirjam
 HOI allemaal ik ben mirjam, ik vind deze site wel goed oke,heb m eigenlijk zon 2 weken geleden ontdekt, altijd snel reagerende mensen, IK wil graag een metaaldetector aanschaffen, als beginneling, ben wat ouder denk ik dan de gemiddelde bodemzoeker zoeker, ik heb het altijd leuk gevonden vanaf, basisschooljaren, maar kon er niet aan beginnen door de drukte in het gezin. en nu de kinderen de deur uit zijn wil het er definitief mijn hobby van maken. had zelf heel wat oude munten gespaard in mijn jeugdjaren..... maar ik wil graag weten waar ik moet opletten bij de aanschaf metaaldetector en ander equipment, wat zou er fout zijn meteen een goede te kopen en, of een 2ehandse ook goed zou zijn. waarschijnlijk een domme vraag, maar ik stel het toch. Is het misschien ook mogelijk dat ik met iemand mee zou kunnen een keertje zou kunnen meerijden om te kijken wat de leerpunten zouden zijn bij veld, voor mij en waar ik op moet letten bij een apparaat, ik heb wel al een paar archeologische sites benaderd om me als vrijwilliger aan te melden, maar ze hebben binnenkort geen activiteiten jongens en meisjes alvast bedankt allemaal  kom uit zuidholland, mits van te voren bekend ben ik bereid ook andere delen des lands te reizen om te leren
Laatst bijgewerkt door mirjam op 03 jul 2013, 13:40, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 03 jul 2013, 13:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: hoi allemaal ik ben mirjam
hoi @ mirjam,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mag ik je van harte  heten op "ons forum" en daarbij wens ik je uiteraard een aangename tijd toe en vooral het plezier wat je erin vind mirjam schreef: maar ik wil graag weten waar ik moet opletten bij de aanschaf metaaldetector en ander equipment, wat zou er fout zijn meteen een goede te kopen en, of een 2ehandse ook goed zou zijn.
waarschijnlijk een domme vraag, maar ik stel het toch. Is het misschien ook mogelijk dat ik met iemand mee zou kunnen een keertje zou kunnen meerijden om te kijken wat de leerpunten zouden zijn bij veld, voor mij en waar ik op moet letten bij een apparaat, ik heb wel al een paar archeologische sites benaderd om me als vrijwilliger aan te melden, maar ze hebben binnenkort geen activiteiten
dank voor je compliment @ 'ons forum' om te beginnen als je een metaaldetector aanschaft,een 2ehandse of een goedkope(weet niet wat je te besteden hebt) en begin dan te zoeken kort bij huis op oude interessante plekken,bv akkertje in de stad om direct buiten de stad,parken,oude speeltuinen enzv,wel effen vragen of het mag tuurlijk kun je eens vragen om met een ervaren 'zoeker'(s) mee te gaan,maar dan moet je effen kenbaar maken uit welk deel des landes je komt. mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 jul 2013, 13:29 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Welkom Mirjam! 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 03 jul 2013, 13:31 |
|
 |
|
Misfit
|
Welkom Mirjam Ik denk dat je met 'jongens en meisjes' je een beetje vergist... De gemiddelde zoeker is gerust 40+, onze oudste actieve detector-amateur die er nog geregeld op uit gaat is volgens mij de 80 reeds gepasseerd en 'still going strong'. Op de laatste ontmoeting heb ik meer grijze en kale koppies gezien dan op eengemiddelde EO-landdag  Veel succes ! PS: onze sponsor helpt graag met advies over detectors (nieuw & tweedehands, zie de banner bovenaan), op 't forum staat ook verl informatie over alle mogenlijke verkrijgbare piepstokken.
|
| 03 jul 2013, 13:32 |
|
 |
|
mirjam
|
nou das een geruststelling ben zelf ook een 40+ dus ben niet een uitzondering en geen ouweling dan thanks
|
| 03 jul 2013, 13:43 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
mirjam schreef: nou das een geruststelling ben zelf ook een 40+ dus ben niet een uitzondering en geen ouweling dan thanks was ook geen probleem geweest,de laatste tijd krijgen wij zeer veel jeugd over de vloer en dat is goed 'de jeugd heeft de toekomst'  en eens zal je stokje moeten overgeven toch!!!! mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 jul 2013, 13:57 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi mirjan ook deze ouwe knar van bijna 55  wenst je een leuke zoektijd en een mooie speurtocht over het forum toe ,alle tips qua zoeken is al gezegd gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 03 jul 2013, 16:43 |
|
 |
|
Marco
|
 en succes met de hobbie... garantie op verslaving als je hier mnee begint 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 03 jul 2013, 16:50 |
|
 |
|
Davy4all
Geregistreerd: 10 aug 2012, 16:31 Berichten: 820 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
Welkom Mirjam Ook ik behoor tot de 40plus groep. Om te beginnen raad ik je aan om een tweedehands Garret Ace 250 te kopen, prima prijs kwaliteit detectortje. Als het niks voor je blijkt te zijn kan je die ook weer makkelijk verkopen.
|
| 03 jul 2013, 17:29 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom mirjam. niemand is te oud om met een piepstok te zwaaien hoor. en domme vragen besttan niet,alleen domme antwoorden. 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 03 jul 2013, 17:33 |
|
 |
|
Anoniem
Geregistreerd: 26 sep 2010, 13:06 Berichten: 3322 Woonplaats: Gorinchem
|
Misfit schreef: De gemiddelde zoeker is gerust 40+, God, nu ben ik weer ondergemiddeld 
_________________ Hiphop & Reggae, ohja, beetje Jazz
|
| 03 jul 2013, 19:10 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Welkom mirjam 
|
| 03 jul 2013, 19:29 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Mirjam. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 03 jul 2013, 19:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|