|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Janp
Geregistreerd: 11 jul 2013, 22:10 Berichten: 257 Woonplaats: Noordbergum
|
 Jan en Thomas
We zullen ons even voorstellen. Jan, 38 jr en thomas is mijn zoon van 12. Samen wel interesse in grondvondsten.... Dus op zoek naar metaaldetectoren. We hebben nog niks, kijken nog rond en zien wel waar we mee eindigen Was van plan om morgen naar Kooistra te gaan gezien wij in Friesland wonen. Even de zoek functie gebruiken en las eigenlijk wel genoeg. Niet doen? Alleen waarom kon ik niet vinden. Wie heeft er tips voor in de buurt om eens te vragen/ informatie op te doen en dan betrouwbaar? Wij gaan zomers altijd met de boot op vakantie en dus zal hij mee gaan. Dus waterdichte schotel voor ondiep water willen wij wel. Prijs: als beginner wil ik er eerst 200 voor uittrekken. Mocht het aanslaan kan het altijd nog anders...... Ik dacht zelf aan een white. Ik snap dat jullie overspoeld worden door beginners maar er zal vast iemand zijn die wat vertellen wil toch? Bos is namelijk erg dik om alles te lezen...... Bedankt eerst. Mvg Jan en Thomas.
_________________ Je kunt beter een nachtje slapen over wat je van plan bent, dan wakker liggen over wat je hebt gedaan! XP Goldmaxx power V4 Tesoro cutlass II Umax
|
| 12 jul 2013, 17:03 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
 Re: Jan en Thomas
Welkom Jan en Thomas, leuk dat jullie de weg naar ons forum hebben gevonden... Hier op het forum zijn vast leden, die jullie wegwijs willen maken In deze rubriek http://bodemvondstenwereld.nl/viewforum.php?f=538 vind je alle informatie over de metaaldetectie in het algemeen, waarschijnlijk beantwoord dit vast veel van jullie beginnersvragen... Natuurlijk hebben wij ook een rubriek voor informatie over metaaldetectoren, die vindt je hier: http://bodemvondstenwereld.nl/viewforum.php?f=163Verdiep je eerst in de materie, voordat je er op uittrekt, om wat te gaan kopen.... Succes en groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 12 jul 2013, 20:33 |
|
 |
|
Hans1971
|
Welkom mannen, leuk zo samen. Ik zou voor een goede 2e-hands gaan. Je kan bv kijken bij onze forumsponsor www.detector.nl. Hij kan je ook adviseren. Verder is een detector erg persoonsafhankelijk. Het ligt er dus aan of je veel knoppen wil of juist simpel. Akkers zoeken of stort. Of recreatie.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 12 jul 2013, 23:01 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 12 jul 2013, 23:04 |
|
 |
|
Misfit
|
Janp schreef: Was van plan om morgen naar Kooistra te gaan gezien wij in Friesland wonen. Even de zoek functie gebruiken en las eigenlijk wel genoeg. Niet doen? Alleen waarom kon ik niet vinden. Wie heeft er tips voor in de buurt om eens te vragen/ informatie op te doen en dan betrouwbaar? Hoi Jan, welkom op ons forum ! Kooistra heeft niet bij iedereen een beste naam, voor verschillende redenen. Aanbevolen wordt allereerst zeker onze sponsor Midholland (uit Bunschoten, zie logo-banner bovenaan deze pagina), als je dat te ver is zou je naar DJ Laan kunnen gaan (net over de afsluitdijk heen in Hippolytushoef), of naar de Trije Stinzen in Friesland. gr, Paul
|
| 13 jul 2013, 00:43 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
o daar zijn jullie ik dacht al waar blijven ze tocht van hartelijk welcom Jan en Thomas en heel veel plezier gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 13 jul 2013, 09:15 |
|
 |
|
Janp
Geregistreerd: 11 jul 2013, 22:10 Berichten: 257 Woonplaats: Noordbergum
|
Bedankt voor dit vriendelijke onthaal! En ja, gezellig met z'n 2en.... Soms word je hard met beide voeten op de grond gezet als je zoon ernstig ziek wordt. Op z'n 6e leukemie en dit jaar gelukkig de laatste controle (7jaar) en kunnen we zeggen dat hij genezen is! En als druk werkende papa stel je de prioriteiten gelukkig nu anders en ja, that feels good Dus we doen een hoop samen, ook als gezin, en nu lijkt ons dit ook leuk om te doen. Ik zag zelf nog de white coinMaster. Is dit een leuk instapmodel? Of heeft een van jullie nog een oudje/ 2e handsje staan voor een leuk bedrag? Nogmaals dank! Mvg Jan en Thomas.
_________________ Je kunt beter een nachtje slapen over wat je van plan bent, dan wakker liggen over wat je hebt gedaan! XP Goldmaxx power V4 Tesoro cutlass II Umax
|
| 13 jul 2013, 17:02 |
|
 |
|
Misfit
|
De meeste van ons zijn met een instapper begonnen... Dus bvb detectors als: White Prizm III's/Coinmasters, Fisher F2's, de goedkopere Tesoro's & Garret 250's.
|
| 13 jul 2013, 18:29 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|