|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Hallo allemaal, Ik stel mij even voor.
| Auteur |
Bericht |
|
Tdelfin
|
 Hallo allemaal, Ik stel mij even voor.
Hallo ik ben Robin en ik kom uit Noord-Holland. Via mijn vader in aanraking gekomen met het zoeken met een metaaldetector. En ik heb onlangs een Minelab X-terra 705 metaal detector aangeschaft. We zijn nu we al een aantal keer op pad geweest met meerdere personen. Erg leuk en erg spannend. Maar voor mij is het nog wel allemaal erg nieuw. Al meerdere goede tips van verschillende mede zoekers gekregen. Maar voor nog meer informatie heb ik mij daarom hier ook maar even aangemeld.
Met vriendelijke groet,
Robin
|
| 10 aug 2013, 11:47 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Hallo allemaal, Ik stel mij even voor.
Hoi @ Robin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mag ik je van harte  heten op "ons forum" en daarbij wens ik je uiteraard een aangename tijd toe en vooral het plezier wat je erin vind Tdelfin schreef: Maar voor nog meer informatie heb ik mij daarom hier ook maar even aangemeld. Kijk maar een rustig rond 'hier op ons forum' ,je zult veel tips en aanbevelingen tegen komen Verder veel succes in 't vinden van super vondsten en laat 'ons' mee genieten door ze hier te plaatsen mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 aug 2013, 11:52 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom robin heb je vragen stel ze gerust, let wel domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden. op het forum zijn genoeg zoekers die veel arvaring hebben. en tips vindt je genoeg op het forum.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 10 aug 2013, 11:52 |
|
 |
|
Achnaron
|
 welkom Robin mooi dat je je aangemeld hebt bij ons forum. 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 10 aug 2013, 13:56 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Hartelijk welkom Robin 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 10 aug 2013, 15:44 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Robin. Zoek ze, en spit ze boven. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 11 aug 2013, 06:49 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|