|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:16
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
hobbyzoeker
Geregistreerd: 15 aug 2013, 19:53 Berichten: 91 Woonplaats: groningen
|
 hallo mensen
bij deze wil ik mij ook even voorstellen, ik ben Gerben, ik ben 40 jaar en woonachtig in de provincie Groningen. ik heb net sinds een paar dagen een metaaldetector aangeschaft. het betreft een Garrett ace 250 en de eerste vondsten zijn inmiddels binnen, over het algemeen schroot en een paar dingetjes waarvan ik nog even moet uitzoeken wat het precies is. na twee dagen zoeken in ieder geval spierpijn en pijnlijke handen van het graven, ik ben dus nog op zoek naar een fatsoenlijke schep en kan niet wachten tot mijn garrett pinpointer die ik heb besteld is aangekomen, daarmee zal het uitgraven een stuk makkelijker gaan.
nou mocht ik leuke vondsten krijgen dan zal ik ze hier plaatsen en verder hoop ik hier de nodige kennis op te doen.
groet,
gerben
|
| 15 aug 2013, 20:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: hallo mensen
hoi @ Gerben. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  hobbyzoeker schreef: bi
nou mocht ik leuke vondsten krijgen dan zal ik ze hier plaatsen en verder hoop ik hier de nodige kennis op te doen. dat zal zeker lukken Verder wens ik je vele mooie vondsten toe mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 15 aug 2013, 20:24 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Welkom Gerben, veel plezier en succes met het zoeken Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 15 aug 2013, 20:30 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom gerben groningen...daar is genoeg te vinden 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 15 aug 2013, 20:32 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 Op het forum Gerben. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 15 aug 2013, 20:33 |
|
 |
|
hobbyzoeker
Geregistreerd: 15 aug 2013, 19:53 Berichten: 91 Woonplaats: groningen
|
hallo
allemaal bedankt voor het onthaal.
@ pinkeltje.
ik hoop dat hier genoeg te vinden is, ik woon niet in de stad zelf maar in een dorp in de gemeente veendam. ik moet nog even uitpluizen waar ik het beste kan gaan zoeken, er liggen hier akkers genoeg maar naar mijn weten hebben daar nooit huizen gestaan, mijn vraag is dus is het raadzaam om op zulke plaatsen te gaan zoeken? of om meer gebieden op te zoeken die vroeger bewoond waren?
in de eerste instantie ben ik hier wel eerst gaan zoeken om mijn detector beter te leren kennen.
|
| 15 aug 2013, 20:54 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 15 aug 2013, 20:57 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|