|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:48
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
steros
|
 Hallo uit Nieuwegein
Hallo iedereen!
Mijn naam is Stefan en op dit forum ga ik als 'steros'. Ik woon in Nieuwegein.
Ik kom uit Nieuwegein en ik ben sinds enkele weken enthousiast begonnen met de metaaldetector.
Ik gebruik een Whites Coinmaster GT waar ik zeer tevreden over ben. Het ontbreekt zich echter nog dat ik op de juiste plaatsen zoek. Ik heb eigenlijk alleen nog maar op stranden en speeltuinen gezocht. Op stranden heb ik de nodige euro's gevonden en dieper in het water munten van onze oude valuta, de gulden. Maar eigenlijk dus nog nooit iets echt ouds en dat is toch wel het volgende doel.
Tips zijn dus zeer welkom! Ook lijkt het me leuk te zoeken met andere enthousiastelingen uit mijn omgeving.
Ik vind het erg leuk op dit forum te zien wat andere zoal vinden. heel gaaf!
Groetjes,
Stefan
|
| 20 jul 2013, 12:44 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Hallo uit Nieuwegein
hoi @ Stefan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mag ik je van harte  heten op "ons forum" en daarbij wens ik je uiteraard een aangename tijd toe en vooral het plezier wat je erin vind steros schreef: Ik vind het erg leuk op dit forum te zien wat andere zoal vinden. heel gaaf! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent,dat ervaren 'wij' al een compliment en 't team doet steeds en steeds maar hun uiterste best om jullie van dienst te zijn  ,kijk eens ff rond rond en als er vragen zijn stel ze gerust mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 jul 2013, 20:28 |
|
 |
|
btns
|
Welkom op het forum, veel plezier.
|
| 20 jul 2013, 21:43 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Welkom Stefan Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 20 jul 2013, 23:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 jul 2013, 23:24 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Stefan. Zoek ze, en haal ze boven.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 21 jul 2013, 06:47 |
|
 |
|
Achnaron
|
 Hallo Stefan, Welkom hier en veel succes volgnes mij zijn er in jouw buurt ook genoeg oude vondsten te doen. 
_________________ no future without a past
Zoek met white's prizm 5g
|
| 21 jul 2013, 08:29 |
|
 |
|
steros
|
Deze heb ik alvast uit de grond gehaald!
Mn oudste tot nu toe..
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 jul 2013, 11:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi een oorlog cent hij is van zink
|
| 21 jul 2013, 11:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
even voor jou gezocht hier is er 1 van ons top Harry viewtopic.php?f=42&t=17266
|
| 21 jul 2013, 11:54 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom stefan. als je in deze tijd wat ouds wil zoeken, let dan vooral op bouwputten. straks komen de akkers weer vrij en kun je daar zoeken, wel toestemming vragen aan de boer hoor. 
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 21 jul 2013, 12:21 |
|
 |
|
steros
|
Bedankt voor het warme welkom!
Ik zou graag ergens anders zoeken dan op recreatiegebieden. Ik zou wat ouders willen vinden dan een kwartje op zn tijd. Maar ik heb geen idee waar ik hier in Nieuwegein zou moeten beginnen. Is er misschien iemand die mij op sleeptouw zou willen nemen?
Groetjes,
Stefan
|
| 19 aug 2013, 16:35 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
je woont iedergeval in een mooie historische gemeente. maar pas wel op je naaste buurgemeente ( houten) kent losse gebieden die je moet mijden. hier geld een detectorverbod. zie : apv houten.
voor de rest akkers nalopen en letten op scherven, pijpensteeltjes, hoger liggende percelen. oude percelen.etc,etc.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 19 aug 2013, 18:01 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 19 aug 2013, 19:38 |