|
|
Het is nu 05 maart 2026, 18:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Infinity
|
 Dit ben ik!
Hoihoi, ik ben Infinity, 46 jaar, getrouwd en woon in Zuid-Holland. Vandaag echt besloten om een detector aan te schaffen en met een vriendin de stranden wil gaan onderzoeken. Ik heb al aardig wat tips hier gelezen, super! Wij hebben de Black knight explosion starterspakket op het oog. Staat op de site pieterman detectors. Is dit wat? De schep voldoet al niet, begrijp dat je er een met gastjes moet hebben. Hebben jullie misschien een andere suggestie? Budget sperlt ook een rol.........stel dat we het toch niet zo leuk vinden als wat we al jaren dachten. Kortom.........help!!! 
|
| 27 aug 2013, 21:09 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Dit ben ik!
hoi @ ,Infinity,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Infinity schreef: Hoih De schep voldoet al niet, begrijp dat je er een met gaatjes moet hebben. Hebben jullie misschien een andere suggestie? Budget sperlt ook een rol.........stel dat we het toch niet zo leuk vinden als wat we al jaren dachten. Kortom.........help!!!  deze vraag kun je beter hier stellen viewforum.php?f=160succes en veel plezier toegewenst mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 aug 2013, 21:15 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
|
| 27 aug 2013, 21:16 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 27 aug 2013, 21:32 |
|
 |
|
Davy4all
Geregistreerd: 10 aug 2012, 16:31 Berichten: 820 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
Welkom Infinity!
Een schep of spit voldoet prima op het strand, persoonlijk vind ik een spit zelfs lekkerder werken dan een strandzeef. Gewoon uit proberen wat het lekkerst voor je werkt, hou daar bij rekening met je vorm van vervoer, je lichaamslengte en de staat van je rug. Je voelt vanzelf wat het beste is.
|
| 27 aug 2013, 21:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom en dit ben ik de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 aug 2013, 21:52 |
|
 |
|
Infinity
|
Wow......jullie zijn snel. Bedankt voor het warme welkom Ok, dus op het strand is een gaatjes schep niet verplicht en misschien niet eens handig, thanks Ik ben 1.80 m, best lang. Daar moet ik ook rekening mee houden ja. Ik stel mijn vraag in het andere hoekje. Mijn excuses, niet gezien 
|
| 27 aug 2013, 21:58 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|