|
|
Het is nu 05 maart 2026, 13:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
deventer87
Geregistreerd: 11 aug 2013, 19:24 Berichten: 37 Woonplaats: Deventer
|
 Voorstellen
Mijn naam is Simone, 26 jaar. Ik zoek met een Garett Ace 250. Ben op zoek naar een grote schat maar heb hem nog niet gevonden, overal kan hij liggen.. Nee gekheid, ik zoek op plekken waarbij ik eerst het één en ander over uitzoek op internet. Af en toe zoek ik ook op akkers of natuurkampeerterreinen. Bijna bij alles wat ik vind zie ik iets moois :-) tot nu toe is het helaas alleen nog maar verbeelding geweest :-( Maar ik hou de moed erin, het geeft me heerlijke ontspanning en als het mooie toontje klinkt toch ook gezonde spanning. Gewoon een fijn iets om te doen :-) En dit forum is mn oplossing voor vondsten waar ik niks van af weet of waar ik geen informatie over kan vinden :-) Ik hoop hier veel te leren en zelf ook adviezen in de toekomst kan geven :-) Groetjes Simone
|
| 27 aug 2013, 01:39 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Voorstellen
hoi @ Simone,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  deventer87 schreef: En dit forum is mn oplossing voor vondsten waar ik niks van af weet of waar ik geen informatie over kan vinden :-) Ik hoop hier veel te leren en zelf ook adviezen in de toekomst kan geven :-) ik heb deze citaat uit je bericht gehaald,,maar wat je al verteld over 't gevoel van 'vrijheid' als je deze hobby hebt is toch te gek,effen je hele dagelijks stess van je af gooien en je hoofd lekker leeg maken en gebruik maken van de rust en vrijheid die 't creëert,,nee de rust klopt niet helemaal,een geluidje in koptelefoon kan leiden tot iets fantatisch,een droom misschien  ,maar ook de mindere dingen kunnen je een geweldige kick geven,want ze kunnen zo omslaan in iets onvoorstelbaars Om terug te keren op mijn citaat is dat je zeker hier in een gespreid bedje terecht komt,er zit op 'ons forum' ontzettend veel kennis en expertise waar je gebruikt van kunt maken. tenslotte zie ik je 'nick-name deventer staan,zal wel je woonplaats zijn denk ik ,daar ziiten zeer veel leden die actief zijn op 'ons forum' ,misschien een hint voor jou om een contact op te nemen met deze grote groep. veel vondsten en succes toegewenst mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 27 aug 2013, 03:01 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja jammer nou die schat had ik net gevonden je ben net te laat maar goed je ben niet te laat op dit vorum van harte welcom Simone heel veel geluk en plezier hier en de schat komt nog wel gr de ed 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 aug 2013, 07:11 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
welkom stadsgenote
genoeg moois te vinden in de omgeving hoor .
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 27 aug 2013, 18:08 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum simone. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 27 aug 2013, 20:21 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 27 aug 2013, 20:25 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Welkom Simone 
|
| 27 aug 2013, 21:20 |
|
 |
|
deventer87
|
Dank allen voor het warme welkom Geeft me toch een lekker gevoel Enne... Kwil best keer, of paar keer of nog meer keren zoeken met iemand die zich geroepen voelt... Want alleen is ook maar alleen en beetje gezelligheid is ook wel eens leuk. Rondom deventer nog niet veel gezocht, ben in werkelijkheid best verlegen aan het begin, durf ook niet zo goed toestemming aan voeren te vragen, het akker dat ik nu mag door ploeteren heeft mn vriend aan de boer gevraagd die er toevallig aan het werk op was, je zou maar een boos iemand krijgen, die ervaring heb ik door de telefoon gehad, die man werd gewoon boos op me terwijl ik heel netjes en beleefd met een trillende stem vroeg of ik op zn akker mocht zoeken, nee! Als dat ging gebeuren deed ie het zelf wel, maar goed, ik wijk af van het voorstellen, im sorry.. 
|
| 28 aug 2013, 01:46 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Welkom Simone! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 28 aug 2013, 14:00 |
|
 |
|
deepscandd1400
|
Welkom Simone, wel eens van een zoekdag gehoord? Is misschien leuk om andere te ontmoeten? Groeten Deep 
|
| 28 aug 2013, 22:26 |
|
 |
|
Ramsbrug
Beheerder
|
Hoi Simone, een warm welkom op ons forum Groeten, Vincent 
_________________ Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld, men verzuimt slechts om ze toe passen...... Met een detector in de hand, komt men door het ganse land.
|
| 28 aug 2013, 22:46 |
|
 |
|
pinkeltje
Geregistreerd: 22 jul 2009, 18:22 Berichten: 7398 Woonplaats: langs de ijssel
|
dat vragen aan boeren komt vanzelf wel hoor. voor de meesten was het in het begin lastig. je leert ze vanzelf wel kennen.en stugge boeren hou je toch wel.gewoon de volgende pakken. over het algemeen zijn ze in de omgeving wel makkelijk. op enkel na die willen niks met deze hobby te maken hebben,slechte ervaringen gehad denk ik.
_________________ Heiligenmedailles en dovotiehangers in de rommelbak... ik verzamel ze..
|
| 29 aug 2013, 19:53 |
|
 |
|
deventer87
|
Ja, idd, komt wel goed 
|
| 30 aug 2013, 00:21 |
|
 |
|
hobbyzoeker
Geregistreerd: 15 aug 2013, 19:53 Berichten: 91 Woonplaats: groningen
|
hallo simone en welkom.
ik las dat je ook een garrett 250 hebt, is dit je eerste detector of heb je ook al andere merken gehad? ik was even benieuwd of hij jou net zo bevalt als mij of dat je al een ander type hebt gehad die toch beter was.
zoals gezegd bevalt hij mij prima maar dit is ook de enige stok waar ik tot nu toe mee gezwaaid heb.
|
| 30 aug 2013, 20:28 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|