|
|
Het is nu 05 maart 2026, 18:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
wie ik ben? even voorstellen
| Auteur |
Bericht |
|
giberke
|
 wie ik ben? even voorstellen
Hallo ik ben Romain .50 jaar .Woon in west vl Belgie. Ik heb al jaren intresse voor al die dingen die nu nog boven de grond komen. Enkele jaren terug heb ik een beginners detector gekregen voor mijn verjaardag.(één muntje gevonden ) Ik bezit ook een vismagneet.(fiets boven gehaald en nog meer rommel.) Mijn voorkeur gaat uit naar het magneetvissen.En determineren van voorwerpen !!! Hopelijk kan ik zo nu en dan ook iets bijdragen tot dit forum.
|
| 03 sep 2013, 17:51 |
|
 |
|
Forbes
Geregistreerd: 09 jun 2012, 12:43 Berichten: 1618 Woonplaats: Friesland
|
 Re: wie ik ben? even voorstellen
Welkom Romain! Hulp bij het determineren is altijd welkom Gr. Forbes 
_________________ Al is Fryslân plat, it hat syn hichtepunten.
>>>> Golden Mask 4 <<<<
|
| 03 sep 2013, 17:54 |
|
 |
|
Marco
|
Hallo Romain & welkom in het magneetvis forum hebben we nog wel wat onderwerpen zonder determinatie staan ... ik zou zeggen ga je gang groet 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 03 sep 2013, 18:10 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Welkom Romain !!!
|
| 03 sep 2013, 18:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28580 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Romain,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegemoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  giberke schreef: Mijn voorkeur gaat uit naar het magneetvissen.En determineren van voorwerpen !!! Hopelijk kan ik zo nu en dan ook iets bijdragen tot dit forum. Zou mooi meegenomen zijn voor "ons forum" en wie weet een toekomstig moderator mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 sep 2013, 18:45 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Welkom Romain op het forum!  Er zijn altijd genoeg vondsten die determinatie nodig hebben, dus je hoeft je niet te vervelen 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 03 sep 2013, 20:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom en veel plezier hier
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 sep 2013, 20:21 |
|
 |
|
giberke
|
Bedankt aan allen voor het verwelkomen , ik zal mijn best doen om ook maar iets aan te brengen tot determinatie van .........ja wist ik het maar he!
|
| 04 sep 2013, 14:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
giberke schreef: Bedankt aan allen voor het verwelkomen , ik zal mijn best doen om ook maar iets aan te brengen tot determinatie van .........ja wist ik het maar he! meld je aan dan kom je er ook tussen te staan memberlist.php?mode=group&g=8
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 sep 2013, 14:54 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
Welkom op het forum. Dan heb ik je onlangs zien magneetvissen, langs de Damse Vaart. Ter hoogte van het Molentje in Moerkerke. Met bezoek van de politie, klopt dit ? Daarom wilde ik niet stoppen om even een goeiedag te zeggen.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 04 sep 2013, 16:45 |
|
 |
|
zoekverslaafde
Geregistreerd: 26 jan 2009, 22:05 Berichten: 699 Woonplaats: heerlen
|
welkom op het forum kerel wens u een mooi verblijf en dat we maar veel mogen meegenieten van u vondsten MvG
_________________ Amicus verus est rara avis Een ware vriend is een zeldzame vogel -------------------------------------- Auget largiendo Hij die royaal geeft, vermeerderd.
|
| 04 sep 2013, 16:46 |
|
 |
|
giberke
|
@De Speyte sorry maar dit zal ik niet geweest zijn.Mij zoekgebied ligt in zuid west vlaanderen . Leie en Schelde .
|
| 05 sep 2013, 08:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|