|
|
Het is nu 05 maart 2026, 01:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Pulletje
|
 En aan de slag....
Goed, even voorstellen....
Al jaren koesterde ik de wens om aan de slag te gaan met een metaaldetector. Gewoon vanwege archeologische interesse. Heb gisteren een coinmaster gt spider aangeschaft en kijk halsreikend uit naar de komst.
Ga eerst maar eens goed het begeleidende boekje lezen en video bekijken. Daarna even oefenen in mijn tuin om de zaak beter onder de knie te krijgen. Maar natuurlijk wil ik snel het wild in :-) Jammer dat het gaat regenen de komende dagen maar dat mag de pret niet drukken. Mijn zoekomgeving wordt in eerste instantie de zaanstreek en de stranden.
Goede tips mbt detector natuurlijk van harte welkom!
|
| 08 okt 2013, 16:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28579 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: En aan de slag....
hoi @ "Pulletje",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Wens je veel  succus en geluk met 't vinden van je droomvondsten Pulletje schreef: Goede tips mbt detector natuurlijk van harte welkom! jij vraagt , wij draaien mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 11 okt 2013, 18:54 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom en veel succes, stranden zijn altijd leuk voor moderne muntjes, maar zoek je wat ouder spul zul je niet veel vinden in de zaanstreek,dat gebied daar bestaat voor 70% uit plaggen dus voor de wat oudere akkers zal je toch moeten verkassen zeg dit anders raak je misschien gedemoraliseerd als je alleen maar oud ijzer vind 
|
| 11 okt 2013, 18:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wat leuk zeg weer 1 er bij welcom man
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 okt 2013, 18:59 |
|
 |
|
marad
|
 hoi Pulletje, welkom in de pieperswereld. Wij zijn ook net begonnen en ja..het is heeeeeeeeeeeel leuk!!!! Spannend ook goodluck 
_________________ wat niet is kan komen
|
| 11 okt 2013, 19:03 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Welkom Pul 
|
| 11 okt 2013, 19:04 |
|
 |
|
davidoff71
Geregistreerd: 26 sep 2013, 19:34 Berichten: 144 Woonplaats: Nunspeet
|
S6 en welkom. Ik ben ook pas begonnen. 
_________________ XP Deus 28 cm NOKTA RS Pinpointer
|
| 11 okt 2013, 19:50 |
|
 |
|
Pulletje
|
dannyR schreef: welkom en veel succes, stranden zijn altijd leuk voor moderne muntjes, maar zoek je wat ouder spul zul je niet veel vinden in de zaanstreek,dat gebied daar bestaat voor 70% uit plaggen dus voor de wat oudere akkers zal je toch moeten verkassen zeg dit anders raak je misschien gedemoraliseerd als je alleen maar oud ijzer vind  Haha, dank je. Ervaring in de zaanstreek? Misschien denk ik te simpel dan....waar oude huizen hebben gestaan, is kans op enige vangst. (Al heb ik al een ijzeren staaf te pakken hoor)
|
| 11 okt 2013, 20:41 |
|
 |
|
dannyR
|
Overal ligt wel iets Pul en nee,persoonlijk geen ervaring daar maar een piepmaat van me komt uit die streek en vertelde van de situatie daar,begrepen dat het meeste weiland is die opgebouwd waren uit plaggen,zo is mij verteld  maar van daar ben je binnen no-time op leuke plekjes dus dat komt zeker goed. succes nog 
|
| 11 okt 2013, 23:11 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Van harte welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|