|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 03:05
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Beginnelingsbodemafzoeker
| Auteur |
Bericht |
|
fotografiemengerink
|
 Beginnelingsbodemafzoeker
Dag allemaal, sinds een week een goedkope metaaldetector gekocht voor 85 euries, in het verleden nog nooit met de hobby bezig geweest, behalve zelf geprobeerd om zelf een detector te bouwen, liep uit op een fiasco..... Het viel mij echter wel op dat ik erg veel vond (Natuurlijk veel troep) met dat goedkope ding. Ik ben echt een beginneling en hoop via dit forum veel op te steken.... 
|
| 29 okt 2013, 18:02 |
|
 |
|
Marco
|
 Re: Beginnelingsbodemafzoeker
welkom Mengerink succes met de hobbie 
_________________ ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ No me moleste mosquito
|
| 29 okt 2013, 18:17 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Van harte welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 29 okt 2013, 19:05 |
|
 |
|
Wilhelm
Geregistreerd: 15 apr 2008, 23:17 Berichten: 1482 Woonplaats: Bunschoten
|
fotografiemengerink schreef: Dag allemaal, sinds een week een goedkope metaaldetector gekocht voor 85 euries, in het verleden nog nooit met de hobby bezig geweest, behalve zelf geprobeerd om zelf een detector te bouwen, liep uit op een fiasco..... Het viel mij echter wel op dat ik erg veel vond (Natuurlijk veel troep) met dat goedkope ding. Ik ben echt een beginneling en hoop via dit forum veel op te steken....  Via dit forum veel opsteken gaat zeker lukken! Welkom hier. 85 euro voor een detector is eigenlijk veel te weinig: je blijft dan ijzer vinden! Kijk eens naar een White's Coinmaster of een Fisher F2 Dan heb je voor 240 euro een detector die wel goed het ijzer uitfiltert en wordt je veel blijer! 
_________________ Groeten, Wilhelm
|
| 29 okt 2013, 20:07 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|