|
|
Het is nu 04 maart 2026, 14:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Mars63
|
 Even voorstellen
Hallo allemaal, enige tijd geleden had ik al een profielnaam op deze site (Mars63) echter door tijdsgebrek, werk....druk....druk niet meer toegekomen aan deze toch wel mooie hobby. Ik had destijds een GMaxxII gekocht en heb hem, nadat hij maar in een kast bleef staan, weer doorverkocht. Sommigen van jullie zeiden nog, niet doen, krijg je spijt van, maar soms zijn we wel een eigenwijs:-). Nu zijn we dus weer aangekomen dat we die spijt willen omzetten in de aanschaf van een MD. Ben momenteel druk op zoek en de opties zijn: XP - Garrett AT Pro of de Fischer Gold Bug welke het ook wel goed schijnt te doen. In ieder geval, mijn naam is Marcel, ben 49 jaar en samenwonend en woon in de regio Haaglanden. Verdere hobby's heb ik eigenlijk niet vanwege een vrij druk sociaal leven. De tegenhanger is dat je af en toe gewoon ff lekker naar buiten wil. Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag en hoop ook jullie daar waar nodig met hulp bij kan staan.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 nov 2013, 13:17 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Even voorstellen
hoi @Marchel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Mars63 schreef: In ieder geval, mijn naam is Marcel, ben 49 jaar en samenwonend en woon in de regio Haaglanden. Verdere hobby's heb ik eigenlijk niet vanwege een vrij druk sociaal leven. De tegenhanger is dat je af en toe gewoon ff lekker naar buiten wil. Tussen de drukte door gelukkig met je piepstok onderweg,effen het verstand op nul en lekker zoeken Wens je veel  succus en geluk met 't vinden van je droomvondsten mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 21 nov 2013, 14:05 |
|
 |
|
Eburoon
|
 BACK 
|
| 21 nov 2013, 14:14 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Van harte welkom! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 21 nov 2013, 15:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wel com en veel tijd mag gaan krijgen mooie maanmunt
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 nov 2013, 19:07 |
|
 |
|
koudi
Moderator
Geregistreerd: 22 apr 2011, 20:52 Berichten: 5405 Woonplaats: silvolde
|
Welkom Marcel 
|
| 21 nov 2013, 19:09 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Welkom op dit leerzaam en leuk forum Veel plezier hier Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 21 nov 2013, 21:36 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Welkom en veel plezier in de gemeenschappelijk hobby die we hier hebben 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 21 nov 2013, 21:38 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum.
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 21 nov 2013, 23:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|