|
|
Het is nu 04 maart 2026, 10:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
nieuwe zoekster stelt zich voor
| Auteur |
Bericht |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1541 Woonplaats: West-Brabant
|
 nieuwe zoekster stelt zich voor
Als kind heb ik veel op de stranden van Zeeland rondgelopen op zoek naar fossielen en ook met de metaaldetector van mijn vader rondgestruind. We vonden niet veel bijzonders, maar leuk en spannend was het wel. Die detector heb ik enige tijd geleden gekregen en me aangemeld bij de plaatselijke heemkundekring. Helaas bleek al snel dat de oude detector niet meer helemaal voldeed, dus sinds een week heb ik een Whites Coinmaster in bezit en de eerste euro's zijn gevonden. Nu nog een leuke locatie vinden natuurlijk.
Ik zoek van alles en nog wat, behalve oud ijzer en oorlogsspul. Helaas vind ik dat tot nu toe genoeg. Wel een paar leuke kleine dingen gevonden w.o. een koperen broche, geen idee qua herkomst/ouderdom. Ik zal die snel eens plaatsen.
Het lijkt me leuk en leerzaam om hier mee te lezen en kijken.
|
| 28 jan 2014, 23:04 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28576 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: nieuwe zoekster stelt zich voor
hoi @Mara,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Fijn dat je de weg naar 'bodemvondstenwereld' hebt gevonden en we heten je van harte  en we hopen dat je een aangename tijd tegenmoet kan zien en vooral het plezier dat je hierin beleeft  Mara schreef: Ik zoek van alles en nog wat, behalve oud ijzer en oorlogsspul. Helaas vind ik dat tot nu toe genoeg. Wel een paar leuke kleine dingen gevonden w.o. een koperen broche, geen idee qua herkomst/ouderdom. Ik zal die snel eens plaatsen.
Het lijkt me leuk en leerzaam om hier mee te lezen en kijken. Leuk verhaal en 'wij' zijn benieuwd naar je broche Doe maar lekker mee en als er vragen zijn ,stel ze gerust Wens je veel  succes en geluk met 't vinden van je droomvondsten mvg Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 jan 2014, 23:12 |
|
 |
|
Youri1995
Geregistreerd: 06 jul 2013, 20:20 Berichten: 3619 Woonplaats: Breda
|
Welkom!! 
_________________ "Aequam memento rebus in arduis servare mentem"
|
| 28 jan 2014, 23:13 |
|
 |
|
dannyR
|
welkom op het forum Mara en enorm veel piepplezier toegewenst 
|
| 28 jan 2014, 23:13 |
|
 |
|
melpatcindy
|
welkom mara  ik zou zeggen veel plezier op dit forum gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 28 jan 2014, 23:16 |
|
 |
|
De Speyte
Moderator
Geregistreerd: 28 jan 2013, 21:59 Berichten: 6817 Woonplaats: Meetjesland (Belgie)
|
 op het forum Mara. 
_________________ Middeleeuwse bodemvondsten uit Gent. Boek "Gezocht en gevonden".[/color] http://www.gezochtengevonden.be http://www.lodenpenningen-mereaux.be/
|
| 28 jan 2014, 23:16 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1541 Woonplaats: West-Brabant
|
Bedankt voor het welkom.
De broche is geplaatst bij nieuwe tijd-sieraden. Mocht dit niet helemaal op de juiste manier zijn, dan hoor ik het graag. Mijn foto is van slechte kwaliteit, sorry daarvoor. Ik zal hem morgen vervangen en de tips die op het forum staan, toepassen. Jullie foto's zien er goed uit, is belangrijk natuurlijk.
|
| 28 jan 2014, 23:43 |
|
 |
|
Angelo
Geregistreerd: 15 nov 2013, 23:18 Berichten: 1814 Woonplaats: S-Hertogenbosch
|
 op het beste metaaldetector forum Mara,  nieuwe zoeker s zijn hier altijd welkom dus laat die vondsten maar komen, 
_________________ noem me maar History Hunter er wachten nog genoeg schatten op mij
|
| 28 jan 2014, 23:55 |
|
 |
|
Stefke1956
Geregistreerd: 14 dec 2013, 16:15 Berichten: 1424 Woonplaats: Noord Brabant
|
welkom op het forum Mara,veel plezier (piep)gewenst
groet
Stefke1956
_________________ Begonnen met de Ace 150,toen de Euro Ace,en nu Zoek ik met een Garrett AT Pro en Pro Pinpointer en waadschep/pak voor het zwemmen:)
|
| 05 feb 2014, 23:20 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
 veel plezier hier gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook